Franczyza dla kobiet i o kobietach
Kobieta i Rozwód to nie tytuł poradnika, tylko nazwa konceptu franczyzowego. Czy nietypowy biznes przyjmie się na rynku?
Są w życiu momenty, kiedy trzeba podjąć wyjątkowo trudną decyzję. Można tkwić w miejscu albo pójść naprzód. Właśnie w takich sytuacjach jak separacja z małżonkiem, złożenie pozwu rozwodowego czy wniosku o alimenty pomaga firma Kobieta i Rozwód. Krystyna Rek, pomysłodawczyni i zarazem prezes zarządu, postanowiła pomóc kobietom poszkodowanym przez życie, a jednocześnie oferuje pomysł na biznes także skierowany do płci pięknej. Franczyzodawca, który prowadzi swoje biuro w Warszawie, pozyskał już dwóch partnerów.
– Nie sprzedamy franczyzy mężczyznom, bo to biznes wyłącznie dla kobiet przedsiębiorczych i komunikatywnych, które przechodzą lub już przeszły w swoim życiu rozwód i chcą wspierać innych. Wśród osób zainteresowanych współpracą są nasze klientki, którym pomagaliśmy podczas rozwodu. Ich średnia wieku to 40-45 lat. Bardzo często wcześniej zajmowały się prowadzeniem wspólnej firmy z byłym mężem, dlatego są już doświadczone w biznesie – wyjaśnia Krystyna Rek.
Firma organizuje szkolenie, na którym można dowiedzieć się jak należy rozmawiać z klientką. Tutaj liczy się indywidualne podejście, bo i sytuacja każdej kobiety jest inna. Z danych GUS wynika, że co roku rozwodzi się blisko 70 tys. małżeństw, podczas gdy w latach 90. było ich 40-45 tys. Średni staż par, które się rozstały wynosi 14 lat, a więc rozwodników ok. 41 lat. Warto również zauważyć, że rozwód jest dwa razy bardziej „popularny” w miastach niż na wsi.
– Reklama, która przynosi najlepszy efekt, to programy telewizyjne, do których jestem osobiście zapraszana przynajmniej dwa razy w miesiącu. Przy tym zawsze przedstawiając się podczas nagrania podaję nazwę firmy. Dodatkowo planuję ogólnopolską reklamę obejmującą telewizję, radio, pozycjonowanie strony, linki sponsorowane i artykuły sponsorowane. Wizerunek firmy zostanie wzmocniony wydaniem Poradnika Rozwodowego, którego aktualna wersja ukaże się pod koniec roku – zapowiada Krystyna Rek.
Franczyzodawca poleca wynajem biura na biznes w sąsiedztwie sądu. Opłata licencyjna wynosi 40 tys. zł. W zamian franczyzobiorczyni otrzymuje wzory umów ze współpracownikami, zestaw materiałów reklamowych (wizytówki, teczki, papier firmowy, plakaty, rollapy, ulotki, kaseton zewnętrzny i wewnętrzny), dostęp do systemu obsługi klientów online i pakietu Office 365. Franczyzobiorca przechodzi także kilka szkoleń na temat: pozyskiwania współpracowników, obsługi systemu i sposobu postępowania z klientkami.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży usługi dla konsumentów
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


