Zyski z ubezpieczeń
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum nie pobiera opłaty wstępnej ani miesięcznych. Mimo to partnerzy firmy mogą liczyć na serię szkoleń wdrażających do biznesu.
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to sieć multiagencji zajmujących się sprzedażą produktów ubezpieczeniowych. Firma działa od 2006 roku, a od 2013 rozwija się również w modelu franczyzowym. Obecnie liczy osiem punktów własnych oraz 15 franczyzowych. Ostatnie otwarcia miały miejsce w Mińsku Mazowieckim i Łomiankach, a plany na 2015 rok zakładają uruchomienie kolejnych 15. Oferta Spectrum obejmuje produkty ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych. Profesjonalni doradcy polecają produkty ubezpieczeniowe klientom indywidualnym oraz podmiotom gospodarczym.
– Franczyzobiorcom, którzy chcą prowadzić własną agencję, sugerujemy wybór lokalu o powierzchni ok. 30 m2 położonego w centrum miasta lub na dużym osiedlu mieszkaniowym. Ważne, aby punkt sprzedaży znajdował się na parterze, sąsiadował z parkingiem i miał dużą witrynę do wyeksponowania oznakowania. Nasi koordynatorzy pomagają podjąć decyzję dotyczącą wyboru lokalu. Poszukujemy franczyzobiorców w miejscowościach od 5 tys. mieszkańców. Partner otrzymuje wyłączność terytorialną na terenie miasta lub gminy – mówi Monika Gołębiewska, koordynator sieci sprzedaży Domu ubezpieczeniowego Spectrum.
Franczyzodawca koordynuje przebieg procesu szkoleniowego od uzyskania prawa do wykonywania zawodu i uprawnień w poszczególnych towarzystwach ubezpieczeniowych po szkolenia wdrożeniowe. Ponadto, w czasie trwania współpracy Spectrum oferujemy szkolenia online oraz warsztaty dotyczące produktów poszczególnych towarzystw ubezpieczeniowych oraz technik sprzedaży. Partner otrzymuje także dostęp do autorskiego programu do obsługi sprzedaży. Przewidywana kwota inwestycji w biznes zaczyna się od 5 tys. zł i obejmuje wyposażenie biura, jego oznakowanie oraz pakiet startowy materiałów marketingowych. Firma nie pobiera opłaty wstępnej ani miesięcznej opłaty franczyzowej.
– Stawiamy na bardzo dużą aktywność franczyzobiorcy od pierwszego dnia prowadzenia przez niego placówki. Myślę tu o szeroko pojętym ofertowaniu przy wykorzystaniu funkcjonalności naszego autorskiego systemu komputerowego, reklamie w postaci ulotek, plakatów, ekranów LED, serwisach internetowych dostępnych w danej lokalizacji oraz lokalnym radio – wylicza Monika Gołębiewska. – To są standardowe formy reklamy, które proponujemy. Mając na uwadze różne doświadczenia i obserwacje lokalnego rynku naszych franczyzobiorców skłaniamy się ku temu, by do nich należał ostateczny wybór formy reklamy.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży finanse i bankowość
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


