Pizzeria po rebrandingu

Jeszcze przed wakacjami ruszą dwie pierwsze pizzerie Dominium na licencji. Rozwój we franczyzie poprzedził przeprowadzony niedawno rebranding.
Franczyzę jako drogę rozwoju wybrało wiele sieci: Telepizza, Da Grasso, Stopiątka. Do tego grona dołączyła też Pizza Dominium, która jeszcze przed wakacjami planuje otwarcie dwóch franczyzowych restauracji – w Ostrołęce i Świnoujściu. Franczyzodawca chce pozyskiwać partnerów głównie w miastach od 40 tys. mieszkańców.
– Już od kilku lat nosiliśmy się z zamiarem wejścia we franczyzę, jednak najpierw chcieliśmy wprowadzić zmiany wewnątrz marki. Zależało nam, by oferta i pakiet franczyzowy były pod każdym względem atrakcyjne dla potencjalnego franczyzobiorcy. Przeprowadzony proces rebrandingu sieci miał na celu wzmocnienie pozycji i zwiększenie rozpoznawalności marki. Nastąpiła zmiana wystroju. Ocieplone wnętrza, w których pojawiły się włoskie akcenty mają przybliżyć klientom atmosferę Włoch, by jeszcze bardziej zachęcić do odwiedzin. Do wspomnianych elementów wystroju należą motywy z wykorzystaniem surowej cegły, fototapety z krajobrazami Włoch, kraciaste letnie obrusy, doniczki ze świeżymi ziołami oraz nisko zawieszone nad stolikami lampy. Efektem wprowadzonych zmian był znaczny wzrost zainteresowania naszymi usługami, co skłoniło nas do rozwoju sieci za pomocą franczyzy – wyjaśnia Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu w spółce Dominium.
Do wspomnianych elementów wystroju należą motywy z wykorzystaniem surowej cegły, fototapety z krajobrazami Włoch, kraciaste letnie obrusy, doniczki ze świeżymi ziołami oraz nisko zawieszone nad stolikami lampy. O wyborze lokalizacji pod pizzerię Dominium decyduje m.in. wysokość czynszu, natężenie ruchu, sąsiedztwo oraz konkurencja. Firma jest zainteresowana zarówno lokalizacjami w centrach handlowych, jak i innych miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych. Minimalna powierzchnia lokalu to 100 m2, optymalna ok. 200 m2. Potencjalni franczyzobiorcy zazwyczaj proponują swoją lokalizację, którą następnie akceptuje centrala. Jeśli przedsiębiorca jest zainteresowany poprowadzeniem biznesu w konkretnym mieście, ale nie dysponuje lokalem, wówczas franczyzodawca pomaga wybrać ten najlepszy.
– Lokal franczyzobiorcy będzie dopasowany do standardów Pizzy Dominium. Udzielamy fachowej pomocy w uruchomieniu i prowadzeniu działalności na wszystkich etapach trwania współpracy. Przekazujemy franczyzobiorcy projekt aranżacji lokalu zgodny z naszymi wymogami, a także włączamy w centralny system dostaw oraz realizacji zamówień. Lokal franczyzowy jest spójny zarówno wizerunkowo, jak i organizacyjnie z pozostałymi lokalami w sieci – zapewnia Małgorzata Ptasińska.
Pizza Dominium nie wymaga od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia branżowego. Know-how przekazane w trakcie szkoleń, według franczyzodawcy gwarantuje skuteczne zarządzanie restauracją. Minimalna kwota inwestycji w biznes wynosi 250 tys. zł.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...