Głodni biznesu

Na pizzę o średnicy 57 cm skusiło się wielu klientów oraz 120 franczyzobiorców. W tym roku do Biesiadowa ma dołączyć kolejnych 40.
Firma Wojtex pierwsze Biesiadowo otworzyła w 2007 roku w Aleksandrowie Łódzkim. Pizzeria mieszcząca 200 gości cieszyła się dużą popularnością wśród klientów oraz inwestorów zainteresowanych skopiowaniem formatu lokalu. W ten sposób powstało pięć kolejnych pizzerii w Łodzi. Oficjalnie sprzedaż licencji na biznes ruszyła w 2008 roku, dzięki czemu w dwa lata powstało 30 nowych restauracji. Duża grupa zakupowa skłoniła franczyzodawcę do uruchomienia hurtowni zaopatrującej w produkty niezbędne do wyrobu pizzy. Dzięki temu sieć urosła do 120 lokali pod czterema brandami. Oprócz Biesiadowa są to Crazy Piramid Pizza, Western Chicken i Rybkodajnia.
Biesiadowo i Crazy Piramid Pizza różnią się menu. Pierwszy koncept oferuje pizzę, w tym swój flagowy produkt – pizzę o średnicy 57 centymetrów. Natomiast w menu Crazy Piramid Pizza znajdują się zapiekanki, hamburgery, kebab oraz pizza w kształcie rożka. Drugi z konceptów jest bardziej elastyczny, bowiem umożliwia sprzedaż z okienka włoskiego przysmaku, a właściciele już działających restauracji mogą wykupić licencję na serwowanie wyłącznie rożka z pizzy. Standardowo lokale obu sieci liczą 70 m2.
- Obecnie na terenie kraju działa ponad 120 punktów franczyzowych naszych czterech marek. Ostatnio udało nam się otworzyć lokale w Krakowie, Płocku i Skawinie. W 2015 roku planujemy powiększyć sieci Biesiadowo i Crazy Piramid Pizza o ok. 40 nowych pizzerii. Restauracje otwieramy zarówno w mniejszych miastach, takich jak chociażby Kobyłka licząca 20 tys. mieszkańców czy Nowa Dęba – 11 tys. mieszkańców, jak również w dużych aglomeracjach: Warszawie, Krakowie i Poznaniu – mówi Tomasz Wiśniewski, menedżer w firmie Wojtex.
Inwestycja w pizzerię każdego z konceptów firmy Wojtex wynosi min. 42 tys. zł, przy założeniu, że lokal liczy 70 m2. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 800-1000 zł. Franczyzobiorcy przygotowują się do prowadzenia biznesu w specjalnie przygotowanym centrum szkoleniowym. Podczas szkolenia prezentowane są sposoby przygotowania serwowanych w restauracjach dań, a także standardy obsługi klientów i przykładowe działania marketingowe. Partnerzy Biesiadowa i Crazy Piramid Pizzy mają zagwarantowaną wyłączność terytorialną.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...