Na miejsca, gotowi, start

Go Sport ruszył ze swoją ofertą franczyzową. Firma szuka zarówno inwestorów, jak i partnerów osobiście zarządzających sklepem.
Go Sport zarządza w naszym kraju siecią 26 sklepów, ale w najbliższym miesiącu przybędą dwa kolejne. Model franczyzowy sprawdził się we Francji, dlatego firma wdraża go także w Polsce, gdzie marka jest obecna już od 16 lat.
- Przetestowaliśmy nasz koncept w różnych warunkach ekonomicznych oraz lokalizacjach. Poszukujemy partnerów, których interesuje otwarcie jednego sklepu lub kilku w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, gdzie nie ma jeszcze sklepu GO Sport. Preferujemy centra handlowe, ale dopuszczamy także inne lokalizacje często odwiedzane przez klientów. Jesteśmy w stałym kontakcie z zarządcami nowych i dopiero co powstających obiektów. Przekazujemy franczyzobiorcy „przepis na biznes”, ale to głównie od jego zaangażowania zależy wynik finansowy sklepu – mówi Joanna Karda, dyrektor rozwoju Go Sport.
Asortyment Go Sport obejmuje akcesoria i sprzęt potrzebny do uprawiania praktycznie wszystkich dyscyplin sportu. W ofercie znajdują się m.in. torby, plecaki, namioty, odzież i obuwie sportowe, piłki do gry, rowery, narty i sprzęt fitness. Ale najszybciej rotują napoje, batoniki, drobne odżywki. Zimą najlepiej sprzedają się narty, deski snowboardowe i odzież narciarska, a także sprzęt i akcesoria fitness, wiosną – rowery, latem – kostiumy i akcesoria do nurkowania, a jesienią plecaki i cieplejsza odzież.
Franczyzodawca bardziej od zainteresowania sportem docenia u przyszłych partnerów doświadczenie biznesowe. Zadaniem franczyzobiorcy, który sam zajmie się prowadzeniem sklepu, jest bezpośredni kontakt z klientem i sprzedaż, kontrola zatowarowania oraz wdrażanie bieżących akcji marketingowych. Inwestycja w biznes wynosi 360 euro za metr kwadratowy lokalu. Wspomniana kwota obejmuje dostosowanie stanu surowego do standardów sieci, w tym przygotowanie wszystkich instalacji, postawienie ścianek działowych, wykonanie witryny, podłogi, oświetlenia, zakup mebli oraz wyposażenia. Właścicielem towaru pozostaje Go Sport. Franczyzobiorca może zatrudnić kierownika odpowiedzialnego za zarządzanie sklepem.
- Wśród jego obowiązków będą nie tylko kwestie administracyjne i kadrowe. Powinien on znać także kluby i organizacje sportowe działające w pobliżu jego sklepu. Musi się orientować jakie wydarzenia sportowe odbywają się w okolicy, ponieważ często współpracujemy z lokalnym środowiskiem sportowym. Powinien znać swoją konkurencję, ofertę i ceny, aby sygnalizować naszemu działowi zakupów konieczność wprowadzenia zmian w asortymencie oraz zmian wysokości ceny – wyjaśnia Joanna Karda.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...