Pośrednik zarabia na kredytach i ubezpieczeniach

WGN Nieruchomości nadrabia zaległości w otwarciach na wschodzie Polski. Sprzedaż i wynajem to tylko część oferty firmy.
W tym roku Grupa WGN obchodzi 25 lat swojej działalności na rynku. Założycielem firmy jest Leszek Michniak, który w branży działa od 1975 roku. Jest architektem, licencjonowanym pośrednikiem, analitykiem rynku i doradcą. Klientów w całej Polsce obsługuje ponad pół tysiąca agentów.
- W ciągu pierwszego kwartału tego roku, do Grupy WGN przystąpiło 8 nowych franczyzobiorców. W kolejnym kwartale ma ich być 10, zarówno w dużych, jak i średnich miastach. Naszym założeniem jest równomiernie rozmieszczenie biur w całym kraju tak, aby każdy klient, niezależnie od swojego miejsca zamieszkania, miał możliwość skorzystania z usług Grupy WGN - mówi Leszek Michniak.
WGN systematycznie rozszerza pakiet usług, które partnerzy mogą oferować. Wśród nich znajudje się przede wszystkim pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (WGN Nieruchomości), a także doradztwo kredytowe (WGN Kredyty), pomoc dla klienta w wykończeniu zakupionej nieruchomości, w tym nieruchomości luksusowych (WGN Aranżacje pod klucz). Dodatkowe usługi to ustalenie szacunkowej ceny nieruchomości, pośrednictwo ubezpieczeniowe, pośrednictwo w sprzedaży projektów, pomoc w przygotowaniu mieszkania do sprzedaży, czyli home staging.
- Najwięcej przedstawicieli mamy na Śląsku, natomiast najmniej na wschodniej kraju. Te, które już się tam znajdują, w tym w Białymstoku, Suwałkach czy Rzeszowie funkcjonują bardzo dobrze osiągając wysokie przychody, a niedawno ruszył punkt w Lublinie. W WGN mamy także wielu partnerów prowadzących po dwa biura WGN w tym samym mieście lub w najbliższym regionie. Franczyzobiorca z Bolesławca posiada dwa biura w tym mieście, z Gdyni posiada tazkę oddział w Gdańsku, z Krakowa w Sosnowcu, a ze Szczecina w Mielnie - wylicza prezes.
WGN biznes na licencji sprzedaje już od końca lat 90. Pochodząca z Wrocławia firma zawiera umowę franczyzową z przedsiębiorcą na czas nieokreślony z 4-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Franczyzodawca pobiera stałą opłatę miesięczną, niezależną od obrotu biura, która wynosi 105 euro w przypadku miast poniżej 20 tys. mieszkańców lub 145 euro w pozostałych miastach. Do tego dochodzi opłata marketingowa w wysokości 320 zł. Opłaty wnoszone są po trzech miesiącach od rozpoczęcia działalności.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...