Promocja ważniejsza od lokalizacji
Nowo otwarty salon DepilConcept osiągnął zysk już w 2. tygodniu funkcjonowania. To zasługa skutecznej reklamy.
Rekordowy gabinet DepilConcept to drugi już salon we Wrocławiu prowadzony przez franczyzobiorczynię Katarzynę Broszko-Dziedzic. Pierwszy działa od roku przy jednej z głównych ulic miasta w okolicy Galerii Wrocławskiej, drugi - dla odmiany - powstał na nowym osiedlu mieszkaniowym. Lokal nie jest widoczny z głównej ulicy. Aby go znaleźć, trzeba wjechać w osiedle. Tam jednak z daleka można zobaczyć dużą witrynę i łatwo zaparkować auto. Ten przykład pokazuje, zdaniem franczyzodawcy, że to nie lokalizacja jest najważniejsza, a odpowiednia promocja.
- Od otwarcia w połowie lutego średnia sprzedaż dzienna w salonie wynosi ponad 1,7 tys. zł. To przede wszystkim zasługa marketingu i wyszkolonego personelu, bo w teorii tak specjalistyczny gabinet nie przyciągnąłby tak szybko tylu klientów. Wybierając lokalizację kierowaliśmy się odległością od już istniejącego gabinetu, kosztami wynajmu i adaptacji oraz dostępnością lokali w danym czasie – mówi Mariusz Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.
W Polsce usługi laserem IPL służącym do wykonywania zabiegów fotodepilacji i fotoodmładzania za pomocą intensywnych impulsów światła, wciąż są niszowe. To, jak przekonuje franczyzobiorczyni DepilConcept z Wrocławia, jest zaletą tej profesji,
– Nie zdecydowałabym się na wybór biznesu, który jest dostępny na każdym kroku. Fotodepilacja to usługa specjalistyczna dedykowana konkretnej grupie klientów, których w Polsce nie brakuje. Przed podjęciem decyzji zbadałam rynek i wiedziałam, że będzie popyt. Mój pierwszy gabinet również był rentowny już od pierwszego miesiąca – opowiada Katarzyna Broszko-Dziedzic.
Sieć przygotowuje się do kolejnych otwarć. Najbliższe planowane są w marcu w Wałbrzychu i Lublinie. W czerwcu ma się pojawić trzeci salon DepilConcept we Wrocławiu.
- Prowadzimy jeszcze kilka rozmów w innych dużych miastach. Poza tym nasi najmłodsi franczyzobiorcy zachęceni osiąganą rentownością planują już otwarcia następnych gabinetów w swoich miastach, aby zapewnić sobie wyłączność – dodaje Mariusz Włoczkowski.
Karolina Kazuła
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


