Promocja ważniejsza od lokalizacji

Nowo otwarty salon DepilConcept osiągnął zysk już w 2. tygodniu funkcjonowania. To zasługa skutecznej reklamy.
Rekordowy gabinet DepilConcept to drugi już salon we Wrocławiu prowadzony przez franczyzobiorczynię Katarzynę Broszko-Dziedzic. Pierwszy działa od roku przy jednej z głównych ulic miasta w okolicy Galerii Wrocławskiej, drugi - dla odmiany - powstał na nowym osiedlu mieszkaniowym. Lokal nie jest widoczny z głównej ulicy. Aby go znaleźć, trzeba wjechać w osiedle. Tam jednak z daleka można zobaczyć dużą witrynę i łatwo zaparkować auto. Ten przykład pokazuje, zdaniem franczyzodawcy, że to nie lokalizacja jest najważniejsza, a odpowiednia promocja.
- Od otwarcia w połowie lutego średnia sprzedaż dzienna w salonie wynosi ponad 1,7 tys. zł. To przede wszystkim zasługa marketingu i wyszkolonego personelu, bo w teorii tak specjalistyczny gabinet nie przyciągnąłby tak szybko tylu klientów. Wybierając lokalizację kierowaliśmy się odległością od już istniejącego gabinetu, kosztami wynajmu i adaptacji oraz dostępnością lokali w danym czasie – mówi Mariusz Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.
W Polsce usługi laserem IPL służącym do wykonywania zabiegów fotodepilacji i fotoodmładzania za pomocą intensywnych impulsów światła, wciąż są niszowe. To, jak przekonuje franczyzobiorczyni DepilConcept z Wrocławia, jest zaletą tej profesji,
– Nie zdecydowałabym się na wybór biznesu, który jest dostępny na każdym kroku. Fotodepilacja to usługa specjalistyczna dedykowana konkretnej grupie klientów, których w Polsce nie brakuje. Przed podjęciem decyzji zbadałam rynek i wiedziałam, że będzie popyt. Mój pierwszy gabinet również był rentowny już od pierwszego miesiąca – opowiada Katarzyna Broszko-Dziedzic.
Sieć przygotowuje się do kolejnych otwarć. Najbliższe planowane są w marcu w Wałbrzychu i Lublinie. W czerwcu ma się pojawić trzeci salon DepilConcept we Wrocławiu.
- Prowadzimy jeszcze kilka rozmów w innych dużych miastach. Poza tym nasi najmłodsi franczyzobiorcy zachęceni osiąganą rentownością planują już otwarcia następnych gabinetów w swoich miastach, aby zapewnić sobie wyłączność – dodaje Mariusz Włoczkowski.
Karolina Kazuła
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...