Wyłączność pod pewnymi warunkami

Doradcy podatkowi firmy KDF mogą negocjować wyłączność terytorialną po pozyskaniu określonej liczby klientów.
Na rynku doradztwa podatkowego jest tłoczno. Wiele podmiotów prowadzi tą działalność przy okazji. Konkurencję stanowaią także firmy z szarej strefy, z którymi współpracę odradza Krajowa Izba Doradców Podatkowych, tłumacząc to obawą o jakość świadczonych usług. Po pierwsze podatnik nie ma możliwości odzyskania pieniędzy utraconych w wyniku niekompetencji usługodawcy. Poza tym takie firmy nie mają obowiązku zachowania w tajemnicy informacji dotyczących spraw swoich klientów. Otwieranie biur doradztwa podatkowego ułatwia ubiegłoroczna deregulacja zawodu doradcy podatkowego. Otwieranie biur doradztwa podatkowego ułatwia ubiegłoroczna deregulacja zawodu doradcy podatkowego. Dzięki temu potencjalnym franczyzobiorcom firmy KDF-Podatki będzie łatwiej rozpocząć działalność w tej branży. KDF doradza w zakresie zwrotu podatków z zagranicznych urzędów podatkowych.
- Z naszego doświadczenia wynika, że najlepsze efekty przynoszą biura lokalne – twierdzi Rafał Grądzki z KDF-Podatki. - Sieć liczy już 9 biur własnych i 17 franczyzowych. Partnerów szukamy w rejonach, gdzie dużo mieszkańców wyjeżdża w poszukiwaniu pracy, a mogą to być nawet bardzo małe miejscowości. Mamy partnera, który działa w takiej z liczbą ok. 5 tys. mieszkańców. Ważny jest także bezpośredni kontakt z klientem. Wiele firm funkcjonujących w naszej branży działa tylko w internecie. My stawiamy na bezpośrednią obsługę klienta, stąd stacjonarne biura.
Franczyzobiorcy KDF-Podatki otrzymują wyłączność terytorialną. Nie zostanie ona jednak określona na początku współpracy.
- Jej zakres zależy od efektów pracy przedsiębiorcy. Często zamyka się w obrębie powiatu, ale niektórzy franczyzobiorcy oczekują większego obszaru. Negocjacje co do wyłączności terytorialnej zaczynamy z partnerami, którzy zdobędą dla nas min. 300 klientów rocznie – mówi Rafał Grądzki.
KDF chce nawiązać współpracę także z firmami, które chcą poszerzyć swoją ofertę, np. z biurami pośrednictwa pracy, biurami podróży, agencjami tłumaczeń, finansowymi i firmami księgowymi. Tacy przedsiębiorcy nie poniosą kosztów związanych z koniecznością wyposażenia lokalu w komputer, drukarkę, skaner oraz telefon. Każdy powinien jednak dysponoważ kwotą kilkuset do 4 tys. zł na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej na lokalnym rynku.
- Nie wymagamy żadnych licencji ani stałych opłat w trakcie współpracy. Zarabiamy na klientach, których pozyskują partnerzy. Natomiast partnerzy zarabiają na podziale prowizji – tłumaczy Rafał Grądzki.
Dominika Pronarska
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej