Piotr i Paweł w Warszawie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Puls Biznesu poinformował, że sieć supermarketów Piotr i Paweł otworzyła swój market w Jankach pod Warszawą, w sąsiedztwie supermarketów Geant i Ikea. Powierzchnia sklepu wynosi 2,4 mkw. Po otwarciu warszawskiej placówki, sieć tworzy obecnie 15 supermarketów – 5 własnych w Poznaniu i 10 działających na zasadzie franchisingu głównie w mniejszych miastach Wielkopolski oraz w Gorzowie, Zielonej Górze i Warszawie.

Przedstawiciele sieci zapowiadają uruchomienie do końca roku 15 nowych sklepów, oprócz Wielkopolski działać one maja na terenie województw zachodniopomorskiego i kujawsko-pomorskiego. Plany te będą się wiązały z wydaniem ponad 20 mln zł. Budowa nowego sklepu kosztuje około 2 mln zł, natomiast adaptacja już istniejącego obiektu to koszty rzędu kilkuset tysięcy złotych.

Firma handlowa Piotr i Paweł jest spółką rodzinną. Założona została w 1990 roku. Na koniec roku 2001 spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 280 mln zł.

Więcej: Puls Biznesu, 25 czerwca 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €