Agent ma sprzedawać

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum specjalizuje się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i firmom. Sieć multiagencji działa na rzecz 33 towarzystw ubezpieczeniowych. Pod marką DUS działa obecnie osiem placówek własnych, 15 oddziałów partnerskich i 14 agencyjnych.

Rozwijając ogólnopolską sieć sprzedaży stawiamy na to by w jej strukturach pracowali profesjonalni doradcy. Dlatego prowadzimy wieloetapowy proces rekrutacji dokonując wyboru najlepszych, przedsiębiorczych osób – mówi Mariusz Długołęcki, koordynator sieci sprzedaży Domu Ubezpieczeniowego Spectrum.

Wysoka jakość usług to, zdaniem przedstawicieli DUS, jeden z wymogów niezbędnych do uzyskania i utrzymania konkurencyjnej pozycji na rynku. Polska Izba Ubezpieczeń szacuje, że w zakładach ubezpieczeń zatrudnionych było około 34 tys. osób, a w całym sektorze ubezpieczeniowym około 220 tys. (w tym ok. 18 tys. osób to agenci sprzedający polisy wyłącznie jednej firmy, a 15,5 tys.  – multiagenci). Niewykluczone, że zarówno nowi gracze na rynku, jak i małe agencje postanowią przyłączyć się do znanych marek, które tym samym zwiększą zasięg działania. W 2015 roku DUS planuje uruchomić 12 biur franczyzowych na terenie całego kraju.

Zapewniamy naszym partnerom biznesowym obsługę back office, czyli przejmujemy większość obowiązków posprzedażowych takich jak np. proces rozliczeń z towarzystwami ubezpieczeniowymi – mówi Mariusz Długołęcki. – Z kolei w kontaktach z klientem stawiamy na budowanie długotrwałych relacji i profesjonalne doradztwo, dlatego prowadzimy szkolenia wdrożeniowe składające się z kilku etapów, m.in. warsztatów, wykładów oraz praktyk w obsłudze klienta pod indywidualną opieką instruktora. Ponadto podczas całego okresu współpracy nasi partnerzy mogą liczyć na wsparcie merytoryczne (instruktorzy oraz dalsze szkolenia w formie warsztatów i online) oraz technologiczne (IT).

Inwestycja w oddział Domu Ubezpieczeniowego Spectrum waha się od 9 do 13 tys. zł. Franczyzodawca nie pobiera opłaty bieżącej. W ramach współpracy franczyzobiorca otrzymuje, m.in. dostęp do oferty wszystkich towarzystw, z którymi współpracuje DUS, ochronę pod skrzydłami jednej zbiorczej polisy OC multiagencji oraz stałe wsparcie marketingowe.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €