Polska lemoniada za granicą

FreshBike planuje w najbliższym sezonie wyjechać na ulice Hiszpanii, Chorwacji i Holandii.
Pierwszy rower z lemoniadą Fresh Bike wyjechał na ulice w 2013 roku. Sezon 2014 sieć zamykała liczbą 21 rowerów. Pojazd napędzany jest przez sprzedawcę i spełnia wszystkie wymogi Kodeksu ruchu drogowego. Natomiast urządzenia elektroniczne zasilane są energią słoneczną. Franczyzobiorcy działają w większych miastach oraz miejscowościach turystycznych, takich jak Sopot, Hel, Łeba. W 2015 roku Fresh Bike planuje wjechać do Szczecina, Częstochowy, Zakopanego, Poznania, Wrocławia i Łodzi, gdzie poszukuje partnerów.
- Otwieramy się także na rynki zagraniczne. Przygotowujemy się do wejścia do Hiszpanii i Chorwacji. Na pewno pojawimy się w Amsterdamie i Paryżu. Nasz biznes skierowany jest do przedsiębiorczych osób, które planują rozwój floty i niekoniecznie ograniczają się do jednego roweru. Najatrakcyjniejsze miejsca do prowadzenia sprzedaży to centra miast, place z ławkami, parki i bulwary. Rower zajmuje tylko 3 m2 – wyjaśnia Artur Kukliński, współwłaściciel Fresh Bike.
Szkolenia pracowników, tzw. freskmenów odbywają się online. Franczyzodawca przewiduje również szkolenia indywidualne dla swoich franczyzobiorców w momencie przekazania rowerów. Dotyczą sposobu mycia urządzeń gastronomicznych, podstawowego przeglądu technicznego, przygotowania lemoniady na podstawie określonej receptury oraz technik aktywnej sprzedaży. Franczyzobiorca - inwestor może dzięki specjalnemu systemowi sprawdzić jak w danej chwili wygląda sprzedaż oraz aktualne miejsce postoju roweru. Wyłączność terytorialna wyklucza autokonkurencję miedzy poszczególnymi jednostkami Fresh Bike.
- Nasz biznes jest sezonowy, ale intensywny dlatego wiosną i latem chcemy wycisnąć cytryny na maksa – żartuje Artur Kukliński. – Poza sezonem zachęcamy franczyzobiorców, aby udzielali się w lokalnych eventach oraz działali w galeriach handlowych, które także są atrakcyjnymi lokalizacjami.
Inwestycja w rower Fresh Bike wynosi 31,5 tys. zł i zawiera 8 tys. zł opłaty wstępnej pobieranej za każdy rower. Opłata licencyjna wynosi natomiast 65 groszy od sprzedanego kubka lemoniady. Zwrot z inwestycji następuje po 3-5 miesiącach prowadzenia działalności. Dzięki współpracy z trzema towarzystwami leasingowymi inwestycja w biznes może być niższa. Franczyzodawca zapewnia serwis roweru, uniformy pracowników oraz akcesoria. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...