Mrożony jogurt, biznes coraz gorętszy

Ludzie poszukują zdrowych i smacznych alternatyw dla fast foodów i ciężkich dań - twierdzi Ron Melchet, właściciel Redberry.
Mrożone jogurty to na polskim rynku wciąż dość niszowy produkt… Czy dostrzega pan zmiany w świadomości konsumentów?
Polacy coraz chętniej sięgają po mrożone jogurty niezależnie od pory roku. Sukcesy naszych lokali pokazują wyraźny trend – ludzie poszukują zdrowych i smacznych alternatyw dla fast foodów i ciężkich dań. W cenie jest jakość, wartość odżywcza, wyjątkowy smak i oryginalność.
2014 rok był udany dla sieci Redberry?
Tak. Upłynął nam pod znakiem innowacji i rozwoju. Ruszyły lokale w Lublinie i Krakowie, punkt w warszawskiej Arkadii zmienił zaś lokalizację. Wprowadziliśmy do oferty wiele nowych produktów, np. zielone soki czy zestawy śniadaniowe. W przyszłym roku zamierzamy otworzyć kolejne punkty w największych polskich miastach. Rozmowy na ten temat już trwają. Stale rozbudowywana będzie także oferta Redberry – zgodnie z naszą ideologią fit&fun stawiamy jeszcze większy nacisk na zdrowe przekąski.
Czym należy kierować się poszukując lokalizacji na otwarcie własnego punktu z mrożonymi jogurtami?
Lokale przeznaczone powinny mieć między 7 m2 a 60 m2 w centrach handlowych. Jesteśmy otwarci na sugestie franczyzobiorców dotyczące lokalizacji, jednakże ostateczna decyzja dotycząca miejsca jest podejmowana przez centralę Redberry po wnikliwej analizie rynkowej.
Zakup licencji na biznes pod szyldem Redberry to koszt minimum 170 tys. zł. Co, oprócz wyposażenia punktu, obejmuje ta kwota?
W cenie tej zawiera się przede wszystkim możliwość korzystania z naszego doświadczenia biznesowego oraz know–how. Oferujemy kompletne wsparcie zarówno przed, jak i po otwarciu lokalu. Pakiet zawiera także działania marketingowe koordynowane przez agencję kreatywną opiekującą się marką Redberry. Franczyzobiorców otaczamy także stałą opieką na poziomie analiz rezultatów, testów jakości czy wprowadzania ofert sezonowych.
rozmawiał (gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...