Rozbudowa sieci PKN Orlen

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje Gazeta Wyborcza koncern poinformował, że do końca 2005 roku chce przeznaczyć na inwestycje w sieć detaliczną 2,5 mld zł. Nadal chce budować stacje benzynowe. Będą to obiekty z najwyższej półki. Będzie można w nich nie tylko zatankować paliwo, ale także zrobić drobne zakupy, zjeść, a w tych, którym będą towarzyszyły motele – przenocować. Pozostałe 650 mln zł zostanie wydane na obiekty wykorzystywane w hurcie(M.in. zbiorniki).

Koncern zamierza nadal mocno promować program lojalnościowy. Jeszcze w tym roku liczba korzystających z kart koncernu ma zwiększyć się z 2,6 do 3 mln osób.

Więcej: Gazeta Wyborcza, 21 czerwca 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €