Virgin Mobile pozyskał partnera

Międzynarodowy operator sieci komórkowej podpisał umowę z Telakces.com. Zyskają franczyzobiorcy firmy.
W 40 franczyzowych sklepach działających pod szyldem Telakces.com klienci mogą kupić telefony i akcesoria GSM. Firma została niedawno strategicznym partnerem Virgin Mobile, który jako opertaor wirtyalny oferuje usługi na bazie infrastruktury telekomunikacyjnej należącej do innego operatora telekomunikacyjnego. Udział kart SIM operatorów wirtualnych w polskim rynku wynosi ok. 0,8 proc. i stopniowo rośnie. Telakces.com, poza ofertą modeli telefonów wiodących producentów, posiada także modele niewystępujące w ofercie operatorów sieciowych, które nie miały oficjalnej premiery w Polsce. W punktach sprzedaży można znaleźć oryginalne futerały, a już niedługo także te tworzone przez Telakces.com.
Telakces.com szacuje, że w Polsce jest dostępnych około 5 tys. akcesoriów do urządzeń mobilnych, tymczasem za nasza zachodnia granicą oferta jest kilkukrotnie większa.
- Polski rynek personalizowanych akcesoriów mobilnych jest pięciokrotnie mniejszy od zachodniego, co oznacza, że ten segment produktów bardzo szybko się rozwija. Zamierzamy zostać liderem rynku. Plan rozwoju zakłada, że do końca bieżącego roku nasza sieć zwiększy się z 40 do 60 punktów sprzedaży, a do końca przyszłego 120-150 - zapowiada Mariusz Raduszewski wiceprezes zarządu Telakces.com.
Inwestycja w biznes wynosi 30-100 tys. zł. Franczyzodawca zapewnia partnerom wyposażenie lokalu, alternatywnie budowę wyspy oraz materiały reklamowe. W trakcie prowadzenia sprzedaży Telakces.com gwarantuje opiekę merytoryczną kierownika regionalnego.
- Ponadto Telakces.com oferuje bogaty pakiet doradczo-szkoleniowy: doradztwo w zakresie doboru odpowiednich produktów do miejsca funkcjonowania sklepu, pomoc prawna i doradztwo księgowe, pomoc w rekrutowaniu pracowników i szkolenia w zakresie obsługi klientów. Te i wiele innych czynników przełoży sie na sukces naszych partnerów - twierdzi Sławomir Skowronek, prezes zarządu Telakces.com. (dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej