Reklama na otwarcie
Przed uruchomieniem punktu organizujemy Dzień Otwarty dla klientów - mówi Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci Whitening Point.
Jakie działania marketingowe i reklamowe najlepiej sprawdzają się w przypadku nowo otwartego punktu zajmującego się wybielaniem zębów?
Zawsze przed uruchomieniem punktu, wspólnie z partnerem, planujemy Dzień Otwarty, którego mottem przewodnim jest pokazanie jak najszerszej grupie potencjalnych klientów, że zabiegi wybielania zębów są proste, szybkie, komfortowe i co ważne - bezpieczne. Akcentujemy też atrakcyjną cenę i skuteczność zabiegów. Warto z odpowiednim wyprzedzeniem zadbać o poinformowanie jak największej liczby osób o takim wydarzeniu. Wykorzystujemy do tego internet, kolportaż specjalnie przygotowanych ulotek, prasę, marketing szeptany.
Czy klienci przekonali się już do usługi wybielania zębów?
Często ludzie boją się tego typu zabiegów. Naszym zadaniem jest pomóc partnerowi w zmianie sposobu myślenia potencjalnych klientów. Do tego jednak potrzeba więcej działań niż tylko jednorazowego przedsięwzięcia. Dlatego wspieramy lokalne akcje i przeprowadzamy ogólnopolskie działania marketingowe, których celem jest nie tylko pokazanie naszej marki. Chcemy uświadamiać, że większość obaw dotyczących zabiegów wybielania zębów to w naszym przypadku mity. Punkty Whitening Point, wyspecjalizowane w usłudze wybielania zębów, służą merytorycznym wsparciem klientów, którzy chcieliby zachować biały uśmiech na zawsze.
Na czym polega szkolenie partnerów, gdzie się odbywa, ile czasu trwa?
Szkolenie Whitening Point jest dwuetapowe, składa się z części teoretycznej i praktycznej. Podczas tej pierwszej partnerzy zdobywają wiedzę na temat firmy, metod działania i wspierania oraz otrzymują szczegółową wiedzę na temat samej procedury zabiegu wybielania zębów. Ta część kończy się testem wiedzy teoretycznej. Etap drugi to praktyczna nauka wykonywania zabiegów na modelach. Szkolenie łącznie trwa ok. 5-6 godzin. Przyszli partnerzy i franczyzobiorcy, w zależności do lokalizacji, mają możliwość odbycia szkolenia we Wrocławiu albo w Warszawie. W ramach szkoleń dla personelu punktów Whitening Point prezentujemy komputerowy system zarządzania placówką, który pozwala również na prowadzenie komunikacji z klientami.
rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

