Agent online

Monetia inwestuje we współpracę z agentami. Sklep online usprawni pracę partnerów i obniży koszty prowadzenia biznesu.
Monetia, sieć agencji płatniczych, rozbudowała swoją stronę internetową o Strefę Agenta i dostęp online do najświeższych informacji i materiałów promocyjnych. - Chcemy zapewnić naszym partnerom jak najwyższy komfort związany z dostępem i znajomością naszej oferty. Stąd decyzja o wprowadzeniu dla nich nowych funkcjonalności na stronie Monetii – wyjaśnia Wojciech Jóźwiak, prezes spółki. - Niebawem rozbudujemy naszą ofertę o kolejne zaawansowane produkty, tj. fulfillment i produkty finansowe. Zanim to nastąpi, chcemy wdrożyć i przetestować nowe sposoby wymiany informacji między agentami a specjalistami Monetii. Liczymy, że dzięki temu klienci w placówkach Monetii będą obsługiwani jeszcze lepiej.
Strefa Agenta, po zalogowaniu, daje stały dostęp do aktualnych wewnętrznych procedur, regulaminów i opisów produktów. Dzięki zgromadzonym tu informacjom agenci Monetii mają pełną i stale aktualizowaną informację o ofercie spółki, zalecenia dotyczące obsługi klientów, informacje organizacyjne związane z funkcjonowaniem ich placówki. Narzędziem, które zapewnia punktom franczyzowym wygodny dostęp do materiałów promocyjnych jest sklep on-line. Można w nim zamawiać niezbędne plakaty, ulotki i aktualną taryfę prowizji i opłat, w takiej liczbie, jaka jest akurat potrzebna. System działa 24 godziny na dobę, więc materiały można zamówić w dogodnym momencie i nie ma potrzeby gromadzenia ich na zapas, ryzykując dezaktualizację. Zdalny system pozwala także zmniejszyć koszty wynikające z ewentualnych pomyłek i obsługi zamówień papierowych czy telefonicznych.
Dodatkowo wiedza o ofercie Monetii będzie na bieżąco aktualizowana i rozbudowywana w newsletterach z najświeższymi informacjami przygotowywanymi dla agentów przez spółkę. Otrzymają w ten sposób szybki i wygodny dostęp do nowych informacji, niezbędnych w codziennej obsłudze klientów. Do końca października spółka zakończy proces nadawania agentom indywidualnych loginów.
Wprowadzenie nowych rozwiązan usprawni pracę agentów - da im stały dostęp do obowiązujących przepisów, co niweluje konieczność drukowania i ręcznego przeszukiwania instrukcji i procedur. W efekcie klient jest obsługiwany szybciej. System online pozwoli także uniknąć ewentualnych pomyłek - agent może w każdej chwili sprawdzić zasady postępowania albo stawki w taryfie z gwarancją, że posługuje się aktualnie obowiązującymi danymi. Dodatkowo spadną koszty funkcjonowania placówki - mając zdalny dostęp do dokumentów nie trzeba ich drukować i archiwizować, co oznacza mniejsze zużycie papieru i toneru. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej