Outlet na wyprzedaży

Właściciel konceptu Outlet Centrum znosi opłatę wstępną dla pierwszych franczyzobiorców.
Outlet Centrum oferuje buty oraz odzież damską i męską, także w rozmiarach „plus size”.
- Asortyment w sklepie pod naszym logo, zwłaszcza przy rozpoczęciu działalności, musi być kompleksowy. Powinien zawierać zarówno eleganckie, oryginalne modele jakich klienci nie znajdą nigdzie indziej poza naszą siecią, prosto z hiszpańskich, francuskich czy skandynawskich salonów. Sklep należy także zatowarować odzieżą znanych marek, takich jak Zara czy Bershka, nawet z delikatnym defektem, które są bardzo tanie i mocno poszukiwane zwłaszcza w mniejszych miejscowościach – mówi Jacek Korzeniowski z firmy Fashion Multibrand Distribution Group.
Wzorcowy sklep franczyzodawcy Outlet Centrum o powierzchni 700 m2 znajduje się w Opolu. Powierzchnia sklepów uzależniona jest od wielkości miasta, w którym działa zgodnie z zasadą większa miejscowość – większy sklep. Minimalna powierzchnia nie powinna być jednak mniejsza niż 50 m2.
- Dla kilku większych miejscowości w Polsce przewidujemy możliwość rozbudowy koncepcji detalicznej o sprzedaż hurtową, co jeszcze zwiększa potencjalne zyski i możliwości rozwoju. W tym przypadku większa jest także minimalna powierzchnia handlowa i wynosi 300 m2 – podaje Jacek Korzeniowski.
Odzież dostarczana przez franczyzodawcę, oprócz tej taniej z defektem, jest produktem zafoliowanym z kompletem metek. - Wspominamy o tym, ponieważ zdarza się, że ktoś miał do czynienia z dostawcą outletu słabej jakości, operującym na starych kolekcjach, pogniecionych, bez opakowań, co potem rzutuje na pojmowanie rynku outletowego. Nasze końcówki kolekcji są bardzo często kolekcjami bieżącymi, które jeszcze wiszą w sklepach w całej Europie. Z tą znaczącą różnicą, że w sklepie naszej sieci można kupić tą samą rzecz nawet o 70 proc. taniej – twierdzi menedżer.
Franczyzodawca wymaga opłaty wstępnej w wysokości 5 tys. zł. Planuje jednak znieść ją dla pierwszych pięciu przedsiębiorców, którzy zdecydują się na współpracę. Koszt zatowarowania punktu sprzedaży wynosi 600 zł na 1 m2 powierzchni. Zamówienie na konkretną kolekcję składa się u franczyzodawcy. Jeśli w danej chwili jej nie ma, właściciel sklepu musi poczekać aż zostanie dostarczona z innej hurtowni.
- Okres zwrotu z inwestycji oceniamy na niespełna rok czasu. Umowa zawierana jest zaledwie na 18 miesięcy w przypadku sklepu detalicznego, a partner, po spełnieniu kilku warunków, może dodatkowo zaopatrywać się w brakujący asortyment również u innych dostawców – dodaje Jacek Korzeniowski. (red)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...