PRL w każdym mieście

Partnerzy PRL Klub mogą wybierać spośród dwóch opcji współpracy przygotowanych przez franczyzodawcę.
PRL Klub to sieć klubów tanecznych, w których kultowa epoka PRL przeplata się z klimatyczną muzyką z końca ubiegłego stulecia. Wystrój nawiązuje do historii robotniczego miasta. W menu znajdują się tradycyjne „zagryzki” takie jak zimne nóżki i tatar. Jakie czynniki według właścicieli konceptu decydują o sukcesie lokalu?
- Powodzenie każdego klubu zależy od tego jak jest on postrzegany przez gości. Niestety czasami przykłada się bardzo dużą uwagę do wystroju lokalu a zdecydowanie mniejszą do poziomu świadczonych usług. My stawiamy przede wszystkim na wysoką jakość. Odnosi się to zarówno do obsługi klientów, jak i do sprzedawanych produktów – mówi Mateusz Beda, współwłaściciel sieci PRL Klub.
Pod marką PRL Klub działają obecnie trzy placówki: jedna własna i dwie franczyzowe. Do końca 2014 roku sieć może powiększyć się o kolejne dwa kluby.
- Otwieramy lokale, które mają generować zyski przez wiele lat. Chcemy, aby nasi partnerzy biznesowi osiągali z roku na rok coraz lepsze wyniki, dlatego zdecydowanie stawiamy na jakość otwieranych placówek, a nie na ich liczbę – tłumaczy franczyzodawca.
Franczyzowe PRL Kluby mogą być otwierane zarówno w dużych miastach, jak i w małych miejscowościach.
- Przygotowaliśmy dwa rozwiązania, które można łatwo dopasować do oczekiwań naszych franczyzobiorców: koncept PRL Klub Prestige, w którym dużą uwagę przykładamy do utrzymania wysokiej jakości w każdym obszarze działalności oraz koncept PRL Klub, którego konstrukcja biznesowa wynika z optymalnego kompromisu jakości i ceny – mówi Mateusz Beda.
Pod szyldem PRL Prestige powstają lokale o powierzchni min. 200 m2, w prestiżowych lokalizacjach dużych miast. Inwestycja w klub liczący 220 m2 wynosi ok. 100 tys. zł. Franczyzobiorca uiszcza wstępną opłatę licencyjną w wys. 15 tys. zł, a potem co miesiąc odprowadza do centrali 1,5 tys. zł bieżącej opłaty franczyzowej. Roczna składka marketingowa wynosi 4 tys. zł.
Dla potencjalnych partnerów marki PRL Klub franczyzodawca przygotował niskokosztowy koncept gastronomiczny. W mniejszych miastach uruchamiane będą lokale o powierzchni min. 100 m2. Kwota inwestycji w 100-metrowy lokal PRL Klub wynosi min. 45 tys. zł. Do tego dochodzą: comiesięczna opłata bieżąca w wys. 1,2 tys. zł i roczna składka na fundusz marketingowy – 3 tys. zł. Dawca licencji PRL Klub nie pobiera wstępnej opłaty licencyjnej.
W ramach współpracy franczyzobiorca otrzymuje m.in. pomoc zarówno w uruchomieniu lokalu, jak i w trakcie prowadzenia działalności, współpracę ze sprawdzonymi dostawcami, wsparcie w akcjach marketingowych, pomoc i doradztwo w wyborze lokalizacji, możliwość skorzystania z grupy remontowo-budowlanej oraz rozwiązania aranżacji wnętrza optymalizujące koszty remontu.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...