Praktyka czyni mistrza

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwsze biura nieruchomości Metrohouse powstały w popularnych stołecznych centrach handlowych, takich jak Arkadia, Złote Tarasy czy Galeria Mokotów. W ten sposób firma wypracowała sobie rozpoznawalność na rynku warszawskim. Dwa lata później, w marcu 2008 roku, Metrohouse rozpoczęło rozwój sieci franczyzowej, która dziś liczy 92 biura prowadzone przez ponad 70 franczyzobiorców.

– Cieszy nas rosnąca liczba multibiorców, którzy prowadzą po kilka biur nieruchomości. To doskonali ambasadorowie naszej marki i żywy przykład na to, że warto z nami współpracować. Oczywiście, cały czas poszukujemy kolejnych osób zainteresowanych współpracą. Zdecydowaliśmy się na ekspansję w największych polskich miastach, gdzie chcemy otwierać punkty franczyzowe, które będą uzupełnieniem oferty działających już placówek własnych. Chcemy się też silniej zaznaczyć naszą obecność w północno-zachodniej Polsce – zapowiada Piotr Jarosz, dyrektor sprzedaży sieci franczyzowej.

Franczyzobiorca otrzymuje dostęp do bazy nieruchomości i klientów oraz programu do zarządzania klientami. Centrala zapewnia również pakiet szkoleniowy dla właściciela, wdrożenie oraz możliwość odbycia stażu w oddziałach własnych firmy.
– Stałą opiekę nad oddziałem pełni dedykowany dla oddziału menedżer. Oczywiście, franczyzobiorca otrzymuje pakiet startowy obejmujący druki, umowy, formularze, ulotki, gadżety reklamowe i inne materiały niezbędne do pracy biura – mówi Piotr Jarosz.
(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €