Przedszkole czeka na start

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowa franczyzowa oferta Przedszkoli Niepublicznych Krasnoludki skierowana jest do osób, które chciałyby otworzyć własne przedszkole, a nie mają dostatecznie dużo czasu, by zająć się pracami wykończeniowymi lokalu i dostosowaniem placówki do wymogów unijnych. Więcej szczegółów dotyczących wymagań lokalowych w artykule Sposób na przedszkole na portalu Lokalnabiznes.pl
- Oddajemy w ręce nowego właściciela gotowe, nowocześnie urządzone i kompletnie wyposażone przedszkole, co pozwala szybko i komfortowo rozpocząć swój własny biznes – mówi Karolina Zielińska-Wojnarowska, menedżer ds. marketingu sieci Niepublicznych Przedszkoli Krasnoludki. - Prowadzimy już pierwsze rozmowy z przyszłymi partnerami, którzy są mile zaskoczeni propozycją przejęcia gotowych placówek. Projekt „wykończenia pod klucz” jest naszym najnowszym pomysłem, który planujemy wdrożyć w pierwszej połowie 2015 roku.

Franczyzobiorca przejmujący gotowe przedszkole ponosi na wstępie koszty związane z jednorazową opłatą wstępną, obejmującą przygotowanie dokumentacji i pomoc w uruchomieniu nowej placówki, wsparcie w opracowaniu kampanii marketingowej, rekrutacji pracowników, organizacji szkolenia wstępnego i szkoleń bieżących, zapewnienia planów i programów edukacyjnych. Do kosztów bieżących należy doliczyć comiesięczną opłatę za prowadzenie działalności, która zależna jest od liczby dzieci uczęszczających do przedszkola.

Partnerzy sieci Przedszkoli Niepublicznych Krasnoludki nie muszą mieć wykształcenia pedagogicznego, ale powinni mieć doświadczenie w zarządzaniu personelem i placówką.
- Przedsiębiorca będzie przecież odpowiadał m.in. za zatrudnienie dyrektora i kadry nauczycielskiej oraz za administrowanie przedszkolem – mówi Karolina Zielińska-Wojnarowska. - Oczywiście pomagamy przy wyborze i monitorujemy proces rekrutacji, jednak to biznes, w który przede wszystkim angażuje się biorca licencji.

Pod logo Przedszkoli Niepublicznych Krasnoludki działa obecnie jeden punkt franczyzowy i 14 własnych – wszystkie na terenie Warszawy.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €