Nagrody za zakupy

Właściciel czterech spożywczych marek, w tym sieci Nasz Sklep, inwestuje w programy lojalnościowe.
Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000 roku. W ofercie franczyzowej spółki znajdują się cztery brandy: Nasz Sklep, Delikatesy Sezam, Express oraz Delikatesy Premium. Do sieci należy 2667 placówek, prawie wszystkie franczyzowe.
- W głównej mierze naszymi partnerami są sklepy już działające, więc kwota inwestycji szacowana jest w każdym sklepie indywidualnie w zależności od powierzchni, obecnego wyposażenia, skali remontu. Dla takich właścicieli sklepów konieczna jest pomoc we wdrażaniu nowych technologii czy zmiana aranżacji sklepu - mówi Jan Sałata, wiceprezes zarządu PSH Nasz Sklep.
- Najlepsze lokalizacje dla naszych sklepów to osiedla mieszkaniowe oraz tereny wiejskie z odpowiednim potencjałem ludnościowym. Jesteśmy w stanie dobrze zagospodarować powierzchnie w przedziale 40-800 m2. Dostosowania obiektu do standardów sieci trwa średnio 1-2 m-ce. Dla każdego brandu funkcjonującego w ramach Grupy, przygotowujemy gazetkę promocyjną, w której kupujący znajdą całą gamę produktów w atrakcyjnych cenach. Emitujemy także billboardy, za pomocą których wraz z producentami przeprowadzamy akcje sprzedażowe, mocno ukierunkowane na jeden lub dwa hitowe produkty – opisuje akcje marketingowe Jan Sałata.
Centrala wdraża wspólny program lojalnościowy dla konsumentów a także loterię, w której do klientów trafi ponad 100 tys. nagród. Sieci należące do franczyzodawcy dysponują własnę gazetka promocyjną, w której klienci znajdą całą gamę produktów w atrakcyjnych cenach. Gazetki promocyjne są emitowane cykliczne w obrębie całej sieci, a prezentowana oferta produktowa konstruowana jest pod kątem najlepiej rotujących grup asortymentu w danej sieci sklepów. Firma prowadzi także akcje billboardowe i plakatowe, za pomocą których wraz z producentami przeprowadza akcje sprzedażowe, mocno ukierunkowane na jeden lub dwa hitowe produkty w niskich cenach.
- Silnym punktem oferty przygotowanej dla konsumentów jest program lojalnościowy Super Profit. Nasi franczyzobiorcy bardzo chętnie korzystają z tego narzędzia, pozwalającego skutecznie związać konsumentów z placówką. Punkty przyznawane są w zamian za dokonane zakupy, a następnie zostają zamienione na atrakcyjne, gwarantowane nagrody rzeczowe - wyjaśnia wiceprezes zarządu.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...