Bez chemii, ale z zyskiem
Franczyzobiorca prowadzący sklep Naturalnej Medycyny nie musi być farmaceutą.
Naturalna Medycyna to sieć sklepów oferujących suplementy diety, kosmetyki, preparaty wspomagające kuracje i zdrową żywność. Wszystkie produkty są oparte na naturalnych składnikach i nie zawierają chemicznych substancji. Od roku firma rozwija działalność franczyzową, obecnie ma już 7 placówek prowadzonych przez partnerów – w Bielsku-Białej, Ciechanowie, Białymstoku, Częstochowie, Olsztynie i dwa w Warszawie.
- Jesteśmy dopiero na początku naszej drogi franczyzowej. Zdecydowaliśmy się na taką formę rozwoju, bo grupie sklepów dużo łatwiej uzyskać atrakcyjne ceny u dostawców, chcieliśmy także wyrobić sobie markę i stać się rozpoznawalni w całej Polsce – mówi Tadeusz Wiencek, właściciel firmy.
- Stawiamy na duże miasta, powyżej 100 tys. mieszkańców, ale nie jest to regułą. Jeśli miejscowość jest częścią dużej aglomeracji i struktura ludności rokuje, zgadzamy się na otwarcie placówek również w mniejszych ośrodkach. Dobrą lokalizacją może być też całoroczny kurort albo miasto w sąsiedztwie uzdrowiska – szukamy miejsc, które pasują do profilu marki – tłumaczy Tadeusz Wiencek.
Franczyzobiorca Naturalnej Medycyny nie musi mieć dyplomu z farmacji czy kosmetologii, chociaż, jak zaznacza właściciel, nawet podstawowa edukacja w tym zakresie może być pomocna. Ważne aby interesował się naturalnymi kosmetykami, poszerzał wiedzę o nowościach na rynku, a przede wszystkim – identyfikował się z wartościami firmy.
- Społeczeństwo staje się coraz bardziej świadome i poszukuje rozwiązań alternatywnych dla lekarstw i chemicznych substancji, które na dłuższą metę szkodzą zdrowiu. Osoba prowadząca nasz sklep musi podzielać ten światopogląd i pracować z pasją – mówi Tadeusz Wiencek.
Inwestycja w sklep Naturalna Medycyna to ok. 40 tys. zł. Za tą kwotę franczyzobiorca dostanie logo i szyld sklepu, szkolenie z wiedzy o naturalnych produktach, reklamę na poziomie ogólnopolskim i pierwsze zatowarowanie. Za lokalne działania marketingowe partner zapłaci już sam.
(mt)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


