Koku Sushi w formacie express
Bary sushi nie boją się, że klienci zaczną kupować je w supermarkecie. Dlatego franczyzodawca uruchamia nowy format lokali.
Pod logo Koku Sushi działa jeden lokal własny i dwa franczyzowe. Trzy kolejne bary sushi przygotowywane są do otwarcia. Przewidywany harmonogram otwarć wygląda następująco: Warszawa - październik, Gdańsk - listopad, Legnica - grudzień.
- Zauważyliśmy, iz coraz więcej klientów interesuje się otwarciem sushi baru w centrum handlowym, dlatego stworzyliśmy nowy format Koku Sushi Express. Jest on skierowana do lokali w centrach biznesowych oraz handlowych. Charakteryzuje się skromniejszym menu dostosowanym do szybkiej obsługi gości. Zachowaliśmy za to nasze receptury oraz prosty minimalistyczny wystrój. Format express można otworzyć zarówno w części food court, jak również w lokalu z własną częścią sprzedażową. Jeden z takich lokali powstanie jeszcze do końca 2014 roku - zapowiada Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci Koku Sushi.
Franczyzodawcy sieci sklepów z ekologiczną żywnością przedstawiają swoją ofertę franczyzową jako biznes skierowany do pasjonatów zdrowej żywności, którzy nie powinni być uzależnienie od nikotyny i fast foodów. Spytaliśmy Urszulę Olechno, czy podobne zasady panują w Koku Sushi.
- Podstawowe wymagania to pasja, zaangażowanie oraz zaplecze finansowe. Nie trzeba mieć ukończonych kursów. Szkolenie przeprowadzamy we własnym zakresie. Naszymi franczyzobiorcami są osoby nie mające wcześniejszego doświadczenia w tej branży. Na tym właśnie polega idea franczyzy. Nie doradzałabym otwarcia sushi baru bez wiedzy, doświadcenia i własnych umiejętności. Znam wiele przykładów, którzy otworzyli sushi bar bez doświadczenia w gastronomii i nie są z tego faktu zadowoleni. Nikt nie podpowie jak zacząć i poprawnie poprowadzić biznes. Dobrze dobrany system franczyzowy jest świetnym rozwiązaniem. Dostajemy gotowy produkt, który już funkcjonuje - wyjaśnia.
Coraz więcej fanów sushi decyduje się na zakup tego japońskiego dania w supermarketach lub wykonuje je samodzielnie. Może mieć to wpływ na wysokość sprzedaży w tradycyjnych barach sushi.
- Myślę, że sushi kupione w markecie nie stanowi konkurencji dla sushi barów, w których jest ono przyrządzane na bieżąco. W naszych sushi barach organizujemy kursy sushi. Goście chętnie z nich korzystają ale mimo to zawsze do nas wracają. Wbrew pozorom jest to praco- i czasochłonne zajęcie. Najważniejsze jest takie dostosowanie oferty oraz kanałów dystrybucji, aby nasi goście mogli skorzystać z naszej oferty zarówno w lokalu podczas lunchu czy rodzinnego obiadu, jak również zamówili sushi z szybką dostawa do firmy lub domu. Na naszej stronie internetowej jest już dostępny sklep online i płatności online - dodaje Urszula Olechno. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
Tokyo Chessecake Bakery
Cukiernie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


