Na podbój Rosji i Afryki

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Partnerami Telepizzy w Rosji i Angoli są spółki, działające w branży gastronomicznej i sprzedaży detalicznej. Współpraca opiera się na umowach masterfranczyzowych. Do końca 2014 roku w obu krajach powstaną po cztery lokale Telepizzy.

W Angoli Telepizza będzie rozwijała się we współpracy z supermarketów, które należą do masterfranczyzobiorcy hiszpańskiej sieci. Jest to jedna z najbardziej liczących się na tamtym rynku sieć sklepów wielkopowierzchniowych. Lokale Telepizzy będą otwierane w supermarketach, wykorzystując przy tym ich kluczową pozycję na rynku. Pierwsza pizzeria funkcjonuje już w Luandzie, stolicy Angoli. Telepizza jest tam pierwszą zagraniczną marką wśród pizzerii, oferująca sprzedaż z dostawą do klienta. W przyszłości firm planuje rozszerzyć działalność o inne kraje w Afryce.

Masterfranczyzobiorcą w Rosji jest spółka będąca właścicielem jednej z sieci restauracji. Pierwsza placówka Telepizzy została uruchomiona w dzielnicy willowej Moskwy. Aktualnie trwają przygotowania do otwarcia trzech następnych lokali w stolicy Rosji. Zainteresowanie Hiszpanów rosyjskim rynkiem wynika z dynamicznego rozwoju sektora QSR (quick services restaurant).

W ostatnich latach Telepizza wyeksportowała swój model biznesowy do ponad dwunastu krajów - od Portugalii i Polski poczynając, aż po Kolumbię, Chile, Ekwador, Peru, Panamę, Boliwię i Emiraty Arabskie. Ekspansja ta stawia ją na pierwszej pozycji w Europie i piątej na świecie wśród największych sieci pizzerii.
(mk)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Magdalena Kurda
Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €