Zysk o smaku lemoniady

Właściciel marki mobilnych punktów sprzedaży lemoniady FreshBike podsumowuje sezon.
Pod logo Fresh Bike działają specjalnie zaprojektowane rowery z miejscem na komponenty do przygotowywania lemoniady. Jednoślady mogą swobodnie przemieszczać się po ulicach, rynkach, promenadach, parkach, deptakach, drogach rowerowych i w miejscach atrakcyjnych dla turystów. Dzięki temu sprzedawcy mają łatwy dostęp do potencjalnych klientów lub miejsc o dużym natężeniu ruchu. Więcej o lokalizacji rowerów Fresh Bike przeczytasz na lokalnabiznes.pl
- W tym sezonie na ulice wyjechało 19 jednośladów w Trójmieście, Warszawie, Lublinie i Rzeszowie – wylicza Jan Staniewicz, prezes zarządu Fresh Bike Polska. – W kilku przypadkach wspólnie z franczyzobiorcami postanowiliśmy przełożyć rowerowy start na przyszły sezon, który trwa od maja do końca wakacji. Wyjątkiem są miejscowości turystyczne, gdzie rowery pojawiły się w lipcu i sierpniu. Okres sprzedaży w nadmorskich miejscowościach jest krótszy, ale za to bardziej intensywny.
SIeć obecna jest na rynku od 2013 roku. - Przed rozpoczęciem sezonu przetestowaliśmy cztery lokalizacje: aglomerację, kurort, małe miasto i wieś turystyczną – nasze rowery sprzedawały lemoniadę w różnych warunkach pogodowych i w różnych porach dnia – mówi Jan Staniewicz.
Całkowita kwota inwestycji wynosi 28 tys. zł. Dodatkową zachętą dla inwestorów może być możliwość skorzystania z finansowania zewnętrznego – rowery mogą być leasingowane w 80 proc. ich wartości przez Credit Agricole. Według zapewnień franczyzodawcy, sprzedaż średnio 5 szklanek lemoniady na godzinę w ciągu całego sezonu to punkt opłacalności działania roweru (przychód z takiej liczby sprzedanych lemoniad pokrywa koszty operacyjne działania jednośladu).
- W najlepszych lokalizacjach można sprzedawać średnio 40 sztuk/godzinę – dodaje Jan Staniewicz.
Franczyzobiorca FreshBike ma wyłączność terytorialną na ustalonym z dawcą licencji terenie. Przystępując do sieci nie uiszcza opłaty wstępnej. W ramach opłat bieżących odprowadza do centrali prowizję od sprzedaży.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...