Tajemniczy klient kupi mydło

System informatyczny Mydlarni u Franciszka umożliwia prowadzenie kilka sklepów. Wkrótce centrala sprawdzi standardy obsługi klienta.
Mydlarnia u Franciszka powstała 5 lat temu, a dziś ma już 105 punktów franczyzowych i 12 własnych. W lipcu ruszyły dwa sklepy z naturalnymi kosmetykami - w podkrakowskim Centrum Hanldowym Czyżyny i w Szczecinie, w kolejce czeka też wielkopolska miejscowość Trzcianka.
- To nasz trzeci sklep w Szczecinie i trzeci prowadzony przez tego samego franczyzobiorcę. Nie jest to wyjątek, mamy partnerów, którzy prowadzą po 4-5 placówek i to czasami w odległych od siebie miastach. Umożliwia im to nasz autorski system zarządzania dostawami – mówi Leszek Krzanowski, specjalista ds. rozwoju franczyzowego firmy.
Jego wdrożenie stało się konieczne, gdy firma zaczęła się rozrastać, a franczyzobiorcy poszerzali swoją działalność o kolejne placówki. Dzięki dotacjom unijnym stworzono program opracowany specjalnie na potrzeby Mydlarni. Dziś każdy właściciel sklepu ma indywidualne konto w systemie i może na bieżąco kontrolować stan zaopatrzenia i zamawiać towary, które przychodzą na drugi dzień.
- Dzięki temu nasi partnerzy mogą prowadzić po kilka punktów i zarządzać nimi zdalnie. Jedna z naszych franczyzobiorczyń ma sklepy w Radomiu, Kaliszu, Zamościu i Lublinie – wylicza Leszek Krzanowski. - System jest bardzo dużym ułatwieniem dla multibiorów i przyspieszył rozwój firmy, zdarzały się miesiące, w których odnotowywaliśmy nawet po 4 otwarcia.
Chociaż nowe sklepy wciąż będą powstawać (do końca roku zaplanowano 20 otwarć), to Mydlarnia planuje wstrzymać się z dalszym rozwojem sieci i postawić na poprawę jakości. W tym celu franczyzodawca wprowadził badanie „tajemniczego klienta”, aby dowiedzieć się jak najwięcej o oczekiwaniach klientów i wrażeniach dottyczących standardów obsługi. Sprzedawcy i właściciele sklepów przechodzą też wiele szkoleń, m.in. z technik sprzedaży jak i zastosowania i składu kosmetyków.
- Sprzedajemy tylko kosmetyki naszej marki, niedostępne w innych miejscach, sprzedawca jest więc dla klienta ważnym źródłem informacji. Na czterodniowych szkoleniach przeznaczonych dla właścicieli firmy poznaje się wszystkie tajniki naturalnych preparatów, ich właściwości i zastosowanie – mówi Leszek Krzanowski.
Koszt przystąpienia do sieci franczyzowej Mydlarni to 40 tys. zł. W tej kwocie mieści się już cena urządzeń, kasy, wagi, aranżacji lokalu (firma pomaga też znaleźć wykonawców) i pierwszego zatowarowania. Licencja kosztuje symboliczną złótówkę, a miesięcznie firma pobiera opłatę w wysokości 200 zł za działania marketingowe (niezaleznie od tego, czy partner prowadzi 5 placówek, czy jedną) i za korzystanie z systemu B2B (35 zł + 5 zł od następnego sklepu).
- Wspieramy też partnerów, któzy chcą otworzyć kolejne punkty - na zatowarowanie następnego sklepu dajemy franczyzobiorcy 30-dniowy termin płatności. - mówi Leszek Krzanowski.
(mt)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...