Więcej hoteli, więcej gości

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Hotel Mercure w Bydgoszczy oraz hotele ibis Styles we Wrocławiu i w Rydze to nowe punkty na mapie franczyzowej sieci rozwijanej przez Orbis. Łotewski hotel, poddany rebrandingowi, przyjmie gości już we wrześniu br. Dwa polskie obiekty budowane są od podstaw, a ich otwarcie zaplanowano na czwarty kwartał 2014 roku.
- Każdy hotel ibis Styles posiada wyjątkowy charakter i osobowość, np. wystrój nowoczesnego obiektu we Wrocławiu oparty będzie na motywach powieści Lewisa Carrolla „Alicja w krainie czarów” – mówi Małgorzata Morek, dyrektor ds. rozwoju franczyzy w spółce Orbis.

 Dzięki zawartym dotychczas umowom partnerskim pod koniec br. pod markami Accor będzie działało 14 hoteli na terenie Polski i krajów bałtyckich.
– Niewykluczone jednak, że liczba otwarć w tym roku będzie jeszcze większa. Cały czas prowadzimy rozmowy z właścicielami niezależnych hoteli, dla których franczyza może być najlepszym sposobem na poprawienie wskaźników operacyjnych – mówi Małgorzata Morek.

Spółka jest również operatorem 52 własnych hoteli na terenie całej Polski. Działają one pod szyldami: Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis budget oraz Orbis. Marki te należą do Accoru – światowego lidera branży hotelarskiej i partnera strategicznego Orbis SA w Polsce. Każda z nich oferuje nieco inny standard. Koszt przystąpienia do sieci zależy bezpośrednio od zakresu prac potrzebnych do przystosowania hotelu franczyzobiorcy do wymogów dawcy licencji.

Jednym z najważniejszych kryteriów przystąpienia do Grupy Hotelowej Orbis jest lokalizacja oraz wielkość obiektu potencjalnego franczyzobiorcy. Strategia rozwoju zakłada przyłączanie do sieci hoteli nie tylko w dużych miastach, ale także w mniejszych, gdzie jeszcze grupa jest nieobecna. Najważniejszym warunkiem jest posiadanie przez konkretne miasto potencjału biznesowego lub biznesowo-turystycznego. Właściciel hotelu nie musi posiadać doświadczenia w branży hotelowej, ponieważ otrzyma bieżące wsparcie potrzebne do prowadzania codziennej działalności, m.in. pomoc na każdym etapie budowy lub modernizacji obiektu, system rezerwacji, wsparcie marketingowe i operacyjne w bieżącej działalności.

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €