Lokalna strategia

Chata Polska stawia na współpracę z lokalnymi producentami oraz inwestuje w markę własną.
Chata Polska działa w sześciu województwach zachodniej Polski (wielkopolskie, lubuskie, kujawsko-pomorskie, dolnośląskie, zachodnio-pomorskie i łódzkie), w których poszukuje partnerów. Pod koniec roku pod szyldem Chaty Polskiej ma działać ponad 200 sklepów. Centrala stara się skutecznie walczyć z konkurencją delikatesów.
- Ciągle wzmacnia się pozycja dyskontów, których ekspansja kieruje się w stronę coraz mniejszych miast. Dyskonty ewoluowały od formy magazynowej z produktami na paletach do rangi przyjaznego i schludnego supermarketu, który powoli staje się osiedlowym sklepem „pierwszego kontaktu”. Ponadto sieci handlowe inwestują w marketing marek własnych. Dążą one do zajęcia w świadomości klienta pozycji zarezerwowanej do tej pory dla marek producentów. Nowa strategii Chaty Polskiej pokazuje, że podążamy za trendami konsumenckimi - mówi Helena Rumińska, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju.
- Motto naszej strategi brzmi „Blisko, lokalnie, naturalnie”. Polega ona na promowaniu lokalnych producentów spożywczych, które zostały oznaczone specjalnym godłem gospodyni. Strategia wpisuje się w aktualne trendy rynkowe – klienci są coraz bardziej świadomi w trakcie zakupów: dbają o swoje zdrowie, sprawdzają składniki oraz weryfikują rzetelność producentów i dystrybutorów. W ramach współpracy z lokalnymi wytwórcami żywności w naszych sklepach można także kupić asortyment własnej marki Spiżarnia Chaty Polskiej –
Do sieci mogą przyłączyć się przyszli i obecni właściciele sklepów, które prowadzone są w formacie samoobsługowym na powierzchni minimum 100 m2. Klimatyzowany lokal z parkingiem powinien znajdować się w okolicy osiedla. Warto jednak zapoznać się z wymaganiami konkretnego samorządu, by placówka mogła uzyskać koncesję na sprzedaż alkoholu. Inwestycja w biznes zależy od powierzchni lokalu oraz od wyniki inwentaryzacji przeprowadzonej przez przedstawiciela franczyzodawcy, który ocenia koszty wdrożenia standardów Chaty Polskiej i zagospodarowania sali sprzedaży. Miesięczna opłata franczyzowa zależy od modelu współpracy i wynosi od 100 do 600 zł. W zamian franczyzobiorca ma do dyspozycji pomoc opiekuna sklepu oraz specjalisty ds. optymalizacji asortymentu, szkolenia z obsługi klienta i na poszczególnych stoiskach sklepu.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Willisch
Lodziarnie

New York Pizza Department
Pizzerie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...