Wybierz franczyzodawcę na targach

Udział w październikowych Targach Franczyzy to najkrótsza droga do własnego biznesu.
Umówienie z franczyzodawcami aż tylu spotkań, ile można wygodnie odbyć w trakcie trzech dni targów franczyzy, zajęłoby zapewne kilka tygodni. Tymczasem w dniach 16-18 października w Pałacu Kultury i Nauki przedsiębiorcy mogą od ręki poznać przedstawicieli 150 sieci franczyzowych z kilkunastu branż.
Najważniejszym atutem targów są bezpośrednie kontakty, które są pierwszym krokiem do nawiązania współpracy biznesowej. Na skuteczność tej metody w pozyskiwaniu nowych franczyzobiorców wskazuje Dariusz Kachniarz z firmy kurierskiej Epaka.pl. – Jesteśmy zadowoleni z każdej edycji Targów Franczyzy. W ciągu ostatnich dwóch lat pozyskaliśmy ośmiu partnerów. Każdy z nich prowadzi swój oddział.
Agnieszka Podsada franczyzobiorczyni Epaki.pl przyjechała na targi z Krakowa. – W poszukiwaniu pomysłu na biznes miałam do dyspozycji internet i czasopisma branżowe, więc wizyta na targach to jedyne rozwiązanie, aby bezpośrednio spotkać się z przedstawicielami kilku sieci w tym samym czasie.
Franczyza robi wrażenie
Zadaniem franczyzodawców jest przyciągnąć uwagę odwiedzających. Na targach nie wystarczy tylko być, dlatego aby wyróżnić się z tłumu ofert należy zadbać o formę. To okazja do zaprezentowania swojego pomysłu „na żywo” – wstawienie maszyny z lodami, zbudowanie stoiska, które wygląda dokładnie tak samo jak wnętrze sklepu, degustacja potraw z menu restauracji – to przykłady działań, na które decydują się wystawcy Targów Franczyzy. Główny cel to zostać zapamiętanym, bo decyzję o podjęciu współpracy odwiedzający podejmują znacznie później. Bywa, że pod wpływem wrażeń z targów zmieniają zdanie jak Artur Tokarski z Warszawy.
– Do Pałacu Kultury przyszedłem, żeby sprawdzić ofertę firm odzieżowych. Jednak w trakcie targów moimi faworytami zostały firmy z zupełnie innych branż – mydlarnia Amellie i urządzenie vendingowe Tanie Papierosy. Inwestycja w obie działalności jest bardzo przystępna, a przy tym oryginalna. Agnieszka Podsada przyznaje, że jadąc na targi, nie brała pod uwagę sieci Epaka.pl. – Dopiero po spotkaniu i rozmowie, a później po analizie otrzymanych na targach informacji zdecydowałam się na współpracę z tą siecią.
Wystawcy podkreślają, że z roku na rok przybywa świadomych i bardzo dobrze przygotowanych kandydatów na franczyzobiorców. Targi Franczyzy odwiedza co roku 7 tys. osób, które jak twierdzi Grzegorz Karmowski z Meritum Bank są bardzo dobrze zorientowane w biznesie. – Pozytywnie oceniamy wysoką frekwencję, ale też wiedzę odwiedzających. Wszystko razem daje bardzo dobry efekt. Dwa lata temu pozyskaliśmy na targach trzech, a rok temu dwóch partnerów, którzy prowadzą swoje placówki pod logo Meritum.
Organizatorzy przyznają, że trafność relacji biznesowych, które nawiązują uczestnicy targów to zasługa specjalizacji.
– Odwiedzający mają bardzo konkretny cel – znaleźć najlepszy dla siebie pomysł na biznes we franczyzie. Tu mogą porozmawiać z wystawcami, porównać oferty i zadać pytania. Dużą popularnością cieszy się Forum Szkoleniowe z wykładami ekspertów i prezentacjami menedżerów odpowiedzialnych za rozwój franczyzy wybranych marek – mówi Arkadiusz Słodkowski, prezes PROFIT system, organizator Targów Franczyzy.
Wśród wystawców, którzy do tej pory potwierdzili swoją obecność na Targach są m.in.: Biesiadowo, Bobby Burger, Lody Bonano, McDonald's, Telepizza, Tornado Pizza, Alior Bank, BZ WBK, CUK Ubezpieczenia, Carrefour, Intermarche, Odido, Gatta, Pawo, Drogerie Jawa, Phenome, Yasumi, Duka, My Travel, Romet, Ecomyjnia. Ciągle aktualizowana lista wystawców znajduje się na stronie Targów Franczyza.pl.
(kk)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Żabka
Sklepy typu convenience

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

New York Pizza Department
Pizzerie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...