Agencja reklamowa online i offline
Partnerzy Sklepu Reklamowego pozyskują klientów w biurach i za pośrednictwem serwisu internetowego.
Pod logo Sklepu Reklamowego działa jeden punkt własny oraz 13 franczyzowych. Agencje przygotowują dla swoich klientów m.in. gadżety reklamowe (długopisy, kubki termiczne, torby, parasole), wykonują usługi poligraficzne, projekty reklam, stron internetowych, a także reklamę zewnętrzną. Zamówienia składane są bezpośrednio w oddziałach agencji lub za pośrednictwem strony internetowej, skąd zamówienie trafia do franczyzobiorcy z danego regionu. Do końca roku Sklep Reklamowy chce zarządzać siecią 25 placówek. Pomogą w tym otwarcia w Warszawie, Szczecinie i Krakowie. Firma planuje także wejść na rynek niemiecki.
Aby rozpocząć biznes pod szyldem Sklepu Reklamowego potrzeba 20 tys. zł. Podana kwota obejmuje umeblowanie lokalu, komputer oraz urządzenie wielofunkcyjne, obrandowanie wewnętrzne i zewnętrzne, materiały marketingowe (ulotki i wizytówki). Franczyzodawca zapewnia także odpowiednie oprogramowanie oraz własną stronę internetową wysoko pozycjonowaną w wyszukiwarkach. Po trzech miesiącach od przyłączenia się do sieci franczyzobiorca zobowiązany jest inwestować min 500 zł miesięcznie na działania marketingowe.
- Nasi partnerzy przechodzą szkolenie z zakresu projektowania grafiki, sprzedaży oraz oferty produktowej, które odbywa się w szczecińskiej centrali. Pomagamy franczyzobiorcom pozyskać klientów wysyłając mailingi do potencjalnych klientów oraz publikując reklamy w lokalnych mediach. Dodatkowo zapewniamy wyłączność terytorialną i wsparcie marketingowe – gwarantuje Łukasz Brzyski, koordynator ds. rozwoju sieci franczyzowej agencji Sklep Reklamowy.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

