Małe miasta z perfumerią

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod szyldem Lola Points działają cztery perfumerie, jedną z nich od maja 2014 prowadzi pierwszy franczyzobiorca sieci. W sklepach Lola Points można znaleźć luksusowe kosmetyki i perfumy. Oprócz sieci placówek stacjonarnych i sklepu internetowego, firma prowadzi również sprzedaż hurtową. Właścicielka firmy chce trafić z nimi do mieszkańców małych miast, bo według niej ten rynek ciągle nie został spenetrowany przez duże sieci i jest na nim jeszcze przestrzeń do działania.

- Rynek perfum i kosmetyków bardzo dynamicznie się zmienia. Rewolucja internetowa jaka dokonała się w Polsce wpłynęła przede wszystkim na obniżkę cen kosmetyków i poszerzyła dostępną na rynku ofertę. Dało to też nowe możliwości klientom z mniejszych miast. Jednak mimo rozwoju technologicznego wielu z nich ciągle woli robić zakupy w tradycyjnych perfumeriach. W małych miastach liczących 20-60 tys. mieszkańców nie ma jeszcze wielkich koncernów drogeryjnych, które zdominowałyby rynek. Postanowiliśmy zająć to miejsce przed nimi – wyjaśnia Izabella Wolska, product menager drogerii Lola Points.

Firma przygotowała dwa modele współpracy - franczyza dedykowana jest przedsiębiorcom z mniejszych miast, zaś partnerstwo większym. Franczyzobiorca Lola Points powinien przygotować się na inwestycję w wysokości 10-25 tys. zł, na punkt partnerski trzeba przeznaczyć 2-10 tys. zł. Firma nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie do sieci. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom pomoc w wyborze lokalizacji (więcej przeczytasz na Lokalnabiznes.pl ), projektowaniu, wyposażeniu i prowadzeniu sklepu.
(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €