MarcPol sprzeda licencję

Polska sieć handlowa chce dzięki franczyzie otworzyć 18 nowych sklepów spożywczych.
- Jesteśmy również zainteresowani współpracą z lokalnymi sieciami sklepów lub właścicielami pojedynczych placówek o powierzchni powyżej 200 m2. Preferujemy współpracę na zasadzie franczyzy, ale dopuszczamy również możliwość ajencji. Chcemy zaoferować naszym partnerom elastyczną ofertę, ponieważ zależy nam na maksymalnym zwiększeniu potencjału obrotu towarowego w naszych sklepach – taką deklarację złożył Michał Kubajek, dyrektor ds. marketingu MarcPol w rozmowie z portalem dlahandlu.pl.
Strategia spółki zakłada, że do 2016 roku sieć powiększy się o 18 sklepów, m.in. w takich miastach, jak Żory, Turek, Zambrów, Ełk, Bełchatów, Sochaczew, Nieporęt czy Świdnik. Do tego potrzebuje jednak nowych lokalizacji. Na swojej oficjalnej stronie Marcpol informuje m.in. o poszukiwaniach lokali o powierzchni od 200 do 400 m2 w dużych miastach oraz działek położonych w ciekawych lokalizacjach („na osiedlach mieszkaniowych, przy głównych szlakach komunikacyjnych itp.”).
Nowych punktów sieć potrzebuje tym bardziej, że pod koniec maja utraciła 11 sklepów na rzecz Jeronimo Martins. W miejsce MarcPolów szyldy Biedronki pojawią się w województwie łódzkim, mazowieckim i śląskim. W sieci pozostało natomiast 65 sklepów, działających głównie na terenie Warszawy oraz w centralnej i wschodniej części Polski.
Szczegóły dotyczące zasad przystąpienia do sieci MarcPol nie są jeszcze znane - centrala nie odpowiada na liczne maile w tej sprawie. Jak nieoficjalnie dowiedział się portal Franchising.pl, MarcPol współpracę z niezależnymi przedsiębiorcami rozważał już jakiś czas temu. Doszło nawet do konkretnych rozmów o zasadach kooperacji. Franczyza może okazać się dla MarcPolu jedyną szansą pozostania na rynku i dalszego rozwoju sieci, biorąc pod uwagę rosnącą konkurencję ze strony dyskontów i innych sieci supermarketów.
(gum)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

New York Pizza Department
Pizzerie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...