Koncept dla urody
50 salonów do końca 2015 roku - taki plan rozwoju ma franczyzodawca sieci BodyConcept i DepilConcept. Jak zamierza go zrealizować?
Firma BodyConcept powstała w 2005 roku w Portugalii. W ciągu pięciu lat rozwinęła sieć do ponad 50 salonów. W Polsce pojawiła się pod koniec 2010 roku. Pierwszy salon pod logo BodyConcet został otwarty w Rzeszowie, kolejny w Warszawie. Pół roku później właściciele firmy postanowili w Polsce rozwijać również sieć salonów DepilConcept.
Ideą obu konceptów było przybliżenie polskim klientkom usług kosmetycznych uznawanych za drogie i luksusowe. BodyConcept oferuje pakiety zabiegów na ciało, takie jak masaże próżniowe czy liposukcja bez skalpela, manicure, pedicure i zabiegi na twarz. W salonach sieci można też skorzystać z porad dietetyka.
Założeniem DepilConcept było z kolei odczarowanie w naszym kraju wizerunku depilacji laserowej, uważanej za bardzo ekskluzywną i przekraczającą możliwości finansowe większości Polek. Pakiety oferowane w ramach salonu obejmują zarówno zabiegi depilacji laserowej i fotoodmładzania, jak i tradycyjną depilację woskiem.
Jeszcze kilka lat temu w Polsce działało 12 firm oferujących usługi depilacyjne i rozwijających się poprzez franczyzę. Dziś Depil Concept jest w tej dziedzinie monopolistą. Obecnie ma 9 salonów (jeden własny i osiem franczyzowych), bliźniacze BodyConcept zarządza natomiast dwoma placówkami (jedną własną i jedną franczyzową).
- Jesienią powstaną cztery nowe salony, jeden BodyConcept i trzy DepilConcept. Rok 2014 chcemy zamknąć z 10 nowymi placówkami. W przyszłym roku planujemy natomiast powiększyć zasięg sieci do 50 punktów. Dynamiczny wzrost będzie możliwy dzięki nowej strategii - będziemy nie tylko otwierać placówki pod naszym szyldem, ale również sprzedawać usługi depilacyjne innym salonom - mówi Mariusz Włoczkowski, specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej BodyConcept i DepilConceot.
Optymalny lokal pod salon BodyConcept lub DepilConcept powinien mieścić się w mieście zamieszkałym przez ponad 100 tys. mieszkańców. Minimalna kwota inwestycji w salon to 166 tys. zł. (mt)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

