Kawiarnia i sklep w jednym

Pijalnie Czekolady i Kawy Mount Blanc działają w większości regionów Polski. Firma szuka franczyzobiorców w centrum i na wschodzie kraju.
Koncepcja Mount Blanc opiera się na połączeniu kawiarni i sklepu – w lokalu klient może napić się gorącej lub zimnej belgijskiej czekolady, palonej w Belgii kawy lub skosztować jednej z wielu propozycji deserów, a przy okazji kupić pralinki do domu lub na prezent.
Obecnie sieć Mount Blanc to już 19 kawiarni. Wkrótce zostanie otwarta 20 – tym razem w Płocku, a jesienią ruszą kolejne dwie: w olsztyńskiej Galerii Warmińskiej i w centrum Warszawy.
- Nie zamierzamy na tym poprzestać. Dynamiczny rozwój sieci jest dla nas bardzo istotny, dlatego cały czas prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami i szukamy nowych miejsc w których mogłyby powstać nasze Pijalnie. Chcemy, aby na koniec roku nasza sieć liczyła 25 kawiarni – mówi Michał Piasecki, pełnomocnik zarządu Mount Blanc.
Oprócz powiększania sieci franczyzodawca Mount Blanc planuje kolejne zmiany. – Jeszcze w tym roku umożliwimy klientom płacenie za nasze produkty punktami Payback. Wprowadzamy też innowację w sprzedaży internetowej – od jesieni zamówione pralinki będzie można otrzymać nie tylko drogą pocztową, ale też odebrać w dowolnie wybranej kawiarni – mówi Michał Piasecki.
Większość kawiarni Mount Blanc działa w galeriach handlowych. To rozwiązanie sprawdza się dobrze w większych miastach, gdzie zagęszczenie lokali kawiarniano-rozrywkowych przy głównych ulicach jest zazwyczaj bardzo duże. Kilka pijalni funkcjonuje jednak z powodzeniem poza centrami handlowymi – Pijalnie w Karpaczu, Wiśle oraz w nadmorskich kurortach: Świnoujściu i Sopocie zlokalizowane są bezpośrednio przy ulicach.
Mount Blanc nadal chce otwierać zarówno własne, jak i franczyzowe kawiarnie. Najważniejszym warunkiem przystąpienia do sieci jest posiadanie lokalu o powierzchni 80-120 m2 w centrum handlowym albo przy dużej ulicy miasta. Opłata wstępna wynosi 10 tys. zł, a szacowany koszt inwestycji to 350-400 tys. zł.
(mt)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...