Francuski szyk

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak poinformowała Gazeta Wyborcza w Polsce ruszył pierwszy salon fryzjerski Jacques Dessange światowej sieci, której klientami są gwiazdy kina i telewizji. Na świecie istnieje 800 salonów tej marki w 40 krajach świata. Codziennie salony odwiedza 40 tysięcy klientów. Marka Jacques Dessange posiada własne linie produktów fryzjerskich i kosmetycznych, własną kolekcję biżuterii, galanterii skórzanej oraz okularów i akcesoriów do włosów. Zatrudnieni w salonie fryzjerzy podchodzą do klientów indywidualnie i sami pomagają dobrać odpowiednie do typu urody rodzaj fryzury.

Oprócz salonów fryzjerskich marka Jacques Dessange oznacza także tzw. uniwersytet mody, w których szkolone są kadry zatrudnione w salonach.

Więcej: Gazeta Wyborcza, Supermarket, 7 czerwca 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €