Francuski szyk
Pierwszy w Polsce salon fryzjerski Jacques Dessange ruszył w Atrium Center w Warszawie
Jak poinformowała Gazeta Wyborcza w Polsce ruszył pierwszy salon fryzjerski Jacques Dessange światowej sieci, której klientami są gwiazdy kina i telewizji. Na świecie istnieje 800 salonów tej marki w 40 krajach świata. Codziennie salony odwiedza 40 tysięcy klientów. Marka Jacques Dessange posiada własne linie produktów fryzjerskich i kosmetycznych, własną kolekcję biżuterii, galanterii skórzanej oraz okularów i akcesoriów do włosów. Zatrudnieni w salonie fryzjerzy podchodzą do klientów indywidualnie i sami pomagają dobrać odpowiednie do typu urody rodzaj fryzury.
Oprócz salonów fryzjerskich marka Jacques Dessange oznacza także tzw. uniwersytet mody, w których szkolone są kadry zatrudnione w salonach.
Więcej: Gazeta Wyborcza, Supermarket, 7 czerwca 2002Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

