Z wizytówką do klienta

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W internecie lokalni przedsiębiorcy reklamują się na portalu iPowiat.pl, zaś w realu na panelach, które umieszczane są w windach, albo w postaci pudełek z wizytówkami. Przewaga tej ostatniej formy reklamy polega na tym, że potencjalny klient może schować namiary na konkretną firmę do portfela lub kieszeni.
- Z naszych usług korzystają na przykład hydraulicy, właściciele serwisów komputerowych, czyli przedsiębiorcy, którzy nie dysponują wysokim budżetem reklamowym – wyjaśnia Adrian Wiśniewski, przedstawiciel franczyzodawcy.

Koncept Paneli Reklamowych dotarł do Polski z Czech, gdzie rozwijany jest w 13 miastach liczących minimum 40-50 tys. mieszkańców. Od początku roku firmie udało się pozyskać partnerów w dwóch warszawskich dzielnicach oraz w Pułtusku i Wyszkowie. Wyłączność terytorialna obejmuje albo cały powiat, albo dzielnicę.
- Czasem warto prowadzić biznes w dwóch miastach liczących po 25 tys. mieszkańców, niż w jednym 50-tysięcznym. Wszystko zależy lokalnego rynku, który badamy nie tylko pod kątem demograficznym, ale także uwzględniając liczbę działających na nim firm. Do końca 2014 roku chcielibyśmy pozyskać 20 partnerów – planuje Adrian Wiśniewski.

Cena reklamy w postaci wizytówek w panelu wynosi 20 zł miesięcznie. Umowa jest jednak zwykle podpisywana na pół roku, ponieważ dopiero po tym czasie można mówić o jej skuteczności. W końcu nikt z dnia na dzień nie potrzebuje hydraulika. W cenę wliczona jest także usługa wydruku wizytówek klienta. Franczyzobiorca średnio raz w tygodniu wizytuje panele – dokłada wizytówki nowych klientów oraz uzupełnia te już pobrane. W ten sposób może łatwo policzyć, które wizytówki były najczęściej wyciągane w minionym tygodniu.

Inwestycja w biznes wynosi ok. 8,5 tys. zł. Franczyzobiorca otrzymuje do swojej dyspozycji 6 dużych i 4 mniejsze panele wizytówkowe. Tablice są objęte patentem. Ich konstrukcja uniemożliwia pobrania hurtem wielu wizytówek, dzięki czemu nie ma mowy o przypadkowych osobach wyciągających całą zawartość pudełek. Panele umieszczane są w galeriach handlowych, w domach kultury, na terenie pływalni, siłowni, w urzędach i supermarketach. Często dochodzi do barterów między franczyzobiorcami Paneli Reklamowych a zarządcami obiektów, który polega na wstawianiu wizytówek zarządców do paneli zlokalizowanych w innej części miasta.
(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €