McDonald’s z prędkością 140 km/h

Użytkownicy autostrad A2 i A4 mogą bez wysiadania z samochodu skosztować hamburgery z nowego menu.
Międzynarodowa sieć fast food zwiększyła stan posiadania w Polsce do 338 restauracji. Ponad 200 z nich prowadzą franczyzobiorcy. Franczyzodawca uwzględniając specyfikę lokalizacji otwiera lokale w jednym z formatów: McDrive, McCafe, Gym&Fun. Właśnie w pierwszym z nich działają bary, które właśnie powstały przy autostradach A2 na trasie Łódź-Warszawa i A4 na trasie Tarnów-Kraków. Wszędzie obowiązują godziny otwarcia 6-24 przez 7 dni w tygodniu, okienka McDrive obsługują klientów do 2 w nocy.
Klienci nowo otwartych restauracji mogą skorzystać z wydzielonej części kawiarnianej z dostępem do WiFi. W każdym z lokali czeka na gości 91 miejsc siedzących. Wystrój tworzą tapicerowane meble oraz wielkoformatowe kolorowe grafiki na ścianach. W godzinach porannych obowiązuje oferta śniadaniowa, w której znajdują się dania bazujące na jajkach, produktach zbożowych czy bekonie. W pozostałych godzinach obowiązuje menu klasyczne.
- Spodziewamy się, że ze względu na lokalizację restauracji duży odsetek gości będą stanowić podróżujący na trasie Łódź-Warszawa. Na pewno docenią oni linię McDrive, w jakie zostały wyposażone obiekty w Parmie i Polesiu. Oczywiście jesteśmy również otwarci na okolicznych mieszkańców. Myślę, że oprócz standardowej oferty docenią oni także strefy McCafé, o które zostały wzbogacone lokale. W ich ofercie znajdują się wysokiej jakości gorące i mrożone kawy oraz szeroki wybór deserów – mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
McDonald’s może się pochwalić nową ofertą, która została wzbogacona o Iced Frappés (mlecznego napój kawowego z kruszonym lodem), kanapkę Steakhouse Classic (z dwoma kotletami wołowiny) oraz kanapkę Caesar Classic podawaną z sosem cesarskim.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...