Wystarczy kilkanaście tysięcy
Nie trzeba mieć biura w Warszawie, aby rozwijać pośrednictwo - mówi Piotr Jarosz, dyrektor ds. rozwoju sieci franczyzowej w Metrohouse.
Jak Metrohouse pomaga swoim partnerom pozyskać klientów?
Franczyzobiorca otrzymuje możliwość korzystania z narzędzi marketingowych Metrohouse, wśród których te podstawowe to automatyczne eksporty ofert na najpopularniejsze portale internetowe, udział we wspólnych kampaniach produktowych, pakiet narzędzi umożliwiających lokalną promocję ofert: wzory bannerów, ogłoszeń i ofert. Zainteresowani mają możliwość udziału w imprezach targowych. Na wstępie franczyzobiorca otrzymuje pakiet startowy, w którym zapoznajemy go z dostępnymi materiałami marketingowymi. Dzięki temu ma świadomość, jakie elementy może zamówić centralnie, gdzie otrzyma atrakcyjne rabaty dla prowadzonej przez siebie działalności. W pozyskiwaniu klientów pomaga także nasza infolinia.
Czy można zarobić na prowadzeniu biura nieruchomości w małym mieście?
Naturalnie, w dużych miastach jest większy ruch, natomiast jest również większa konkurencja. W tej kwestii nie ma reguły. W mniejszych miejscowościach franczyzobiorca może liczyć na to, że będzie jedynym oddziałem Metrohouse i często jedynym większym biurem działającym w danym regionie. Nasze doświadczenie pokazuje, że nawet w małych lokalnych biurach da się zarobić na prowadzeniu biura. W niewielkich miejscowościach skala jest działań jest mniejsza, ale niższe są koszty działalności. Dodatkowo biura umiejscowione w małych miejscowościach, działają na terenach sąsiednich, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt kilometrów od siedziby.
Jakieś konkretne przykłady?
O tym, że nie trzeba mieć biura w Warszawie, aby świetnie rozwijać pośrednictwo pokazuje przykład biura Metrohouse w Iławie (32 tys. mieszkańców) – jednego z najlepszych biur Metrohouse, Kartuz (14 tys.), Chojnic (42 tys.) czy Bolesławca (40 tys.). Biura tam położone działają na bardzo dobrym poziomieod kilku lat. Jesteśmy na etapie otwierania kolejnych biur w małych miejscowościach. Właśnie rozpoczęło działalność biuro w Działdowie (22 tys.), w Kłodzku (28 tys.), Czechowicach Dziedzicach (35 tys.), a planach mamy biura w Wyszkowie (27 tys.) Garwolinie (17 tys.) i Malborku (38 tys.)
Więcej informacji z rynku nieruchomość można znaleźć na portalu LokalnaBiznes.pl
rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży nieruchomości
Aspect Nieruchomości
Biura nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Grupa WGN
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Północ Nieruchomości
Biura nieruchomości
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


