Firma na rockowo

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Akademia Rocka to szkoła muzyczna, gdzie miłośnicy cięższych brzmień zdobywają szlify wokalne i poprawiają swoje umiejętności gry na instrumentach. Na razie działają dwie szkoły w Warszawie, ale we wrześniu do sieci dołączy pierwsza placówka prowadzona przez franczyzobiorcę, który otworzy szkołę we Wrocławiu. Do końca tego roku sieć ma się powiększyć o sześć nowych punktów.

- Zainteresowanie zajęciami muzycznym wzrosło wraz z pojawieniem się w telewizji dużych programów muzycznych. Przez ostatnie pięć lat w ogólnopolskich stacjach mogliśmy oglądać takie programy jak Must Be The Music, Tylko Muzyka, X- Factor, The Voice Of Poland czy Bitwa Na Głosy. Te programy cieszą się olbrzymią oglądalnością i promują muzykę, jako sposób na spędzanie czasu – mówi Maciej Michniewicz, właściciel Akademii Rocka.

Za uruchomienie własnej Akademii Rocka franczyzobiorca musi zapłacić 1 tys. zł. Tyle wynosi miesięczna opłata licencyjna. W kolejnych latach funkcjonowania placówki wzrasta ona do 2 tys. zł. Franczyzodawca pomaga dostosować lokal do prowadzenia szkoły muzycznej - więcej szczegółów można znaleźć w artykule Zróbcie hałas na portalu lokalnabiznes.pl Na inwestycję w instrumenty muzyczne i sprzęt trzeba przeznaczyć ok. 10-20 tys. zł. Właściciele sieci szacują, że inwestycja zwraca się już po pół roku prowadzenia biznesu.
(mak)

 

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €