Był Poznań, będzie Kraków

Intermarché otwiera jubileuszowy sklep w stolicy Małopolski. Następny w kolejce jest Piotr i Paweł.
Najważniejszym wyznacznikiem w trendach zakupowych Polaków jest wciąż cena. Trzy czwarte konsumentów wybiera dyskonty, a ponad 50 proc. najchętniej uzupełni koszyk w zagranicznych sieciach supermarketów, takich jak Real, Tesco czy Intermarche. Tak wynika z przeprowadzonych w 2013 roku badań agencji PBS. Krajowe sieci supermarketów wybiera 26 proc. Polaków. Z delikatesów najbardziej cenimy Almę oraz Piotra i Pawła. Polacy narzekają na wysokie ceny w krajowych supermarketach, ale doceniają jakość i różnorodność produktów.
Wielkopolskie sieci supermarketów coraz pewniej stawiają kroki na nowych rynkach. Piotr i Paweł ma już sklep w każdym województwie i planuje kolejne otwarcia, głównie na Śląsku i Mazowszu. Grupa Muszkieterów staje się coraz bardziej rozpoznawalna na wschodzie Polski – w województwach podkarpackim i lubelskim jest już 12 supermarketów spożywczych Intermarche i 3 markety typy „dom i ogród” Bricomarché. Na swoją kolej czeka jeszcze województwo podlaskie.
Obie marki wkraczają też stopniowo do Małopolski. Muszkieterowie przetarli szlaki już wcześniej – w regionie działa obecnie 11 sklepów pod logo Intermarche (m.in. w Krynicy, Andrychowie i Nowym Sączu) i 5 Bricomarche (m.in. w Brzesku i Limanowie). Trzysetny, jubileuszowy sklep Grupy został otwarty 10 kwietnia w Krakowie.
- To dla nas wyjątkowo ważne, że trzysetny punkt sprzedaży Grupy Muszkieterów w Polsce uruchomiony został właśnie w stolicy Małopolski. Mamy nadzieję, że spełnimy oczekiwania i odpowiemy na gusta mieszkańców Krakowa i okolic – mówią Małgorzata i Dariusz Kopka, właściciele supermarketu
Piotr i Paweł ma już dwa supermarkety w Małopolsce - w Chrzanowie i Niepołomicach. Jeszcze w tym roku rusza budowa centrum handlowego Serenada, w którym sieć otworzy swoją pierwszą krakowską placówkę. W delikatesowej branży na południu Polski prym do tej pory wiodła Alma, jednak Piotr i Paweł optymistycznie ocenia swoje szanse na nowym rynku.
- Nie pierwszy raz pojawiamy się w nowym miejscu, gdzie działają już inne, silne sieci. Badania, które zleciliśmy potwierdziły, że w Krakowie znajdą się klienci gotowi robić zakupy w Piotrze i Pawle - mówi Ewa Aleszczyk-Kalinowska, rzecznik prasowy sieci. (mt)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...