Franczyzobiorca w dużym mieście

Partnerzy eurobanku otwierają placówki w miastach, gdzie działa już bank należący do centrali.
Od 2007 roku, kiedy eurobank otworzył swoją pierwszą partnerską placówkę powstało ponad 180 oddziałów prowadzonych przez licencjobiorców. W sieci działa także 298 placówek własnych.
- eurobank niemal wyczerpał potencjał otwierania nowych punktów w miastach pomiędzy 12 a 25 tys. mieszkańców. Szukając miejsca na rynku do kolejnych otwarć, realizujemy projekt „nowej franczyzy”, który polega na otwieraniu placówek partnerskich w precyzyjnie wyselekcjonowanych miastach pomiędzy 50 a 300 tys. mieszkańców, czyli tam, gdzie funkcjonują już placówki własne banku. W 2014 roku chcemy osiągnąć liczbę 200 placówek franczyzowych. Każda nowo otwierana placówka posiada dwa stanowiska obsługi klienta i wygodną poczekalnię – mówi Tomasz Pawłowski, dyrektor sieci franczyzowej eurobanku.
Dla powodzenia biznesu prowadzonego pod logo eurobanku najlepiej sprawdzają się są lokale w centrach miastach, w handlowych dzielnicach, czy też głównych deptakach. Wybór lokalizacji determinuje odległość od działającej placówki własnej. Najbliższe otwarcia placówek franczyzowych zaplanowane są w Tczewie i Zgierzu.
Podstawowym wymogiem stawianym partnerom jest kreatywność, zaangażowanie i umiejętności sprzedażowe. Do zestawu tych cech należy dodać również predyspozycje do zarządzania personelem. Dodatkowym atutem jest doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej, jak również wiedza teoretyczna i praktyczna na temat finansów. Wysokość inwestycji w placówkę dwustanowiskową wynosi ok. 39 tys. zł. Kwota ta obejmuje zakup kompletnego wyposażenia i wizualizacji wewnętrznej.
– Preferujemy otwieranie placówek dwustanowiskowych ze względu na dążenie do budowania długofalowych relacji z klientami, które wymagają przyjaznych i komfortowych warunków do obsługi klienta – dodaje Tomasz Pawłowski. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej