Spar samowystarczalny

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod logo Spar w 36 krajach Europy Zachodniej i Wschodniej, Bliskiego Wschodu, Afryki i Azji działa ponad 12 tys. punktów. Sklepy prowadzone są w trzech formatach: nieduże lokalne supermarkety, sklepy Spar Express i największe z nich supermarkety Eurospar. Właśnie w ostatnim z wymienionych formatów funkcjonuje sklep sieci w Cieszynie. Franczyzobiorca, firma H&T, potrzebowała pół roku na rozbudowę supermarketu, który dzięki temu prawie pół tys. m2 powierzchni.

- Rozbudowaliśmy i wyeksponowaliśmy dział piekarniczy, który oferuje własny wypiek pieczywa oraz ciast. Zdecydowaliśmy się również na sprzedaż wędlin własnego wyrobu, które wędzimy na oczach klienta. Powiększyliśmy stoiska z warzywami i owocami, a kupujący mogą skorzystać z  oferty nowych działów: kuchnie świata, zdrowa żywność, strefa euro zoo – wylicza właściciel firmy H&T.

Co ciekawe, franczyzobiorca jest jednocześnie właścicielem niewielkiej galerii handlowej, w której znajduje się EuroSpar. Cały obiekt powiększył się z 1,9 tys. m2 do 3,4 tys. m2. – Pozostali najemcy (sklep meblowy, apteka, pizzeria – przyp. red.) stanowią dopełnienie naszej oferty. Natomiast Figlopark, miejsce zabaw dla najmłodszych oraz lodziarnia należą do nas – dodaje franczyzobiorca.

Ze względu na położenie Cieszyna blisko granicy czeskiej część klientów EuroSpar stanowią nasi południowi sąsiedzi. Na razie co 20 kupujący to Czech, jednak przeprowadzona kampania reklamowa sklepu za Olzą ma pomóc w zwiększeniu tych statystyk.
(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €