Stenders szkoli i rekrutuje

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Stenders przywiązuje dużą wagę do sposobu obsługi klienta w sklepach należących do sieci. Właśnie dlatego w znalezieniu odpowiednich pracowników franczyzobiorcom pomaga centrala, która dba też o właściwe przygotowanie załogi i ciągłe podnoszenie ich kwalifikacji.
- Pracownicy sklepów Stenders dbają o to, aby klient podczas każdej wizyty w sklepie należącym do naszej sieci poczuł się wyjątkowo. Staramy się, aby sprzedawca stał się dla klienta przewodnikiem, który pomaga w doborze kosmetyków najlepiej wpisujących się w potrzeby i oczekiwania klientów - mówi Joanna Dymowska, menedżer ds. jakości i szkoleń w firmie Stenders. - Nasz styl sprzedaży jest taki sam na całym świecie, niezależnie od tego, czy nasz sklep znajduje się w Szwajcarii, Polsce, Rosji, na Łotwie, czy innym spośród 25 krajów, w których jesteśmy obecni.

Franczyzobiorcy Stenders mają zapewnioną pomoc w głównych obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Na początek centrala oferuje wsparcie w procesie rekrutacji pracowników dostarczając narzędzi i formularzy rekrutacyjnych. Podczas szkoleń sprzedawcy są wprowadzani w świat marki Stenders poznając dokładnie jej wartości, produkty, a przede wszystkim styl sprzedaży. Stałe podnoszenie kwalifikacji załogi umożliwia wewnętrzna platforma e-learnigowa, która służy również do sprawdzania wiedzy pracowników. W zależności od potrzeb sklepy Stenders odwiedzają również trenerzy, którzy wdrażają nowych pracowników i korygują pracę doświadczonego personelu.
- Opieka trenera jest bardzo ważna na początku działania nowego sklepu oraz przy zmianach zespołu sprzedażowego. Obejmuje ona zarówno sklepy własne, jak i franczyzowe placówki Stenders – mówi Joanna Dymowska.

Raport o franczyzie w Polsce 2014 podaje, że w ubiegłym roku na polskim rynku działało 50 sieci franczyzowych, w których skupionych było 1,9 tys. placówek, to ponad 15 proc. więcej niż było zrzeszonych rok wcześniej.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €