Będą zmiany we franczyzie Alior Banku!

Dotarliśmy do materiałów z konferencji właścicieli placówek partnerskich.
Partnerzy i przedstawiciele centrali Alior Banku zasiedli do dyskusji o kształcie ich współpracy. Głównym tematem spotkania była Rada Partnerów – jednostka stanowiąca forum do wzajemnej wymiany uwag między franczyzobiorcami a „górą”. Franczyzodawca postanowił nieco wstrząsnąć zasadami prowadzenia dialogu.
Na slajdach prezentacji poświęconej radzie partnerów, do której dotarł portal Franchising.pl pojawiły się hasła, że ta „była i jest potrzebna”, „wspólne spotkania to poświęcony czas na ulepszenie działania całej sieci”, a „zarzuty jakoby członkowie rady załatwiali sprawy tylko dla siebie są, delikatnie mówiąc, wyssane z palca”, bo „rada partnerów posiada tę samą umowę co cała sieć”. Wygląda więc na to, że centrala musiała postawić kilka kwestii jasno. A idąc za ciosem, zaproponowała reformę rady, która ma usprawnić jej działanie.
Do tej pory w skład rady wchodziło ośmiu agentów wybieranych w drodze głosowania spośród wszystkich franczyzobiorców banku. Ich kadencja trwała rok. Dwa razy na kwartał członkowie rady spotykali się z przedstawicielami centrali, by przedstawić im swoje uwagi i wnioski dotyczące dotychczasowej działalności.
Teraz rada została podzielona na sześć zespołów projektowych, odpowiedzialnych za następujące obszary: umowy, rozliczenia; szkodowość, jakość portfela, pendingi (obsługa wniosków - przyp. red.); marketing, jakość w placówkach; bezpieczeństwo, ubezpieczenia; współpraca z Qumak (dostawcą systemów komputerowych - przyp. red); produkty, procesy. Zespoły liczą po dwóch, trzech członków, a ich skład został wybrany w głosowaniu internetowym. Będą pracować niezależnie od siebie i spotykać z pracownikami centrali odpowiedzialnymi za poszczególne kwestie.
- Jak będziemy pracować w zespołach i o ile więcej spraw będzie poruszanych - czas pokaże. Mam jednak nadzieję, że zaproponowane przeze mnie zmiany w radzie idą w stronę większego zaangażowania właścicieli w sprawy ich dotyczące – komentuje Marcin Tauber, dyrektor ds. rozwoju sieci w Alior Banku.
Franczyza w Alior Banku urosła w ostatnich latach do kluczowego czynnika wzrostu sieci. W tym roku budżet przewidziany na placówki partnerskie przewyższył ten zapisany na punkty własne.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej