Multisoft tworzy sieć MAX & MAX

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak informuje Puls Biznesu spółka Multisoft z podwarszawskich Michałowic rozpoczęła drugi etap tworzenia sieci wielkopowierzchniowych marketów obuwniczych MAX & MAX – uruchamiania placówek na zasadzie franchisingu. Po stworzeniu ośmiu supermarketów firma uruchomiła trzy sklepy pierwszych licencjobiorców w Żarach, Toruniu i w połowie maja w Koninie. Ostatni otworzyła spółka Domar, która prowadzi już dwie placówki sieci obuwniczej Multisoftu – „U Szewczyka”.

- Mimo nie najlepszej sytuacji w handlu, sklepy obuwnicze maja duże obroty - twierdzi Marcin Operacz, prezes franchisobiorcy.

Do końca września na zasadzie franchisingu zostaną uruchomione cztery sklepy Max & Max. Pierwszy supermarket zostanie otwarty w Grudziądzu w Centrum handlowym Real, a kolejne w Koszalinie w CH Emka, w Gdańsku i w Galerii Łódzkiej.

Prowadzimy rozmowy na temat kilkunastu nowych lokalizacji w kraju. Jeszcze w tym roku może nastąpić otwarcie części z nich, m.in. dwóch w Warszawie - informuje Wojciech Dąbrowski, dyrektor do spraw rozwoju Multisoftu.

Spółka Multisoft powstała w 1998 roku. Jej właścicielem jest Mariusz Ostrowski. Do 1998 roku firma zajmowała się sprzedażą obuwia importowanego i krajowego. W 1999 roku uruchomiła sieć franchisingową sklepów „U Szewczyka”, a w 2001 roku sklepów wielkopowierzchniowych MAX & MAX. Otwarcie pierwszych sklepów sfinansowane zostało z kredytów bankowych. Koszt zakupu towaru do sklepu o powierzchni 500 m.kw. to około 1 mln zł.

Więcej: Adam Brzozowski, Puls Biznesu, 29-30 maja 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €