Dochodowy taniec na rurze
Popularność pole dance sprawia, że szkoły tańca na rurze rosną jak grzyby po deszczu.
Co łączy Madonnę, Fergie i Cindy Crawford? - Wszystkie pod niebiosa wychwalają zalety pole dance, czyli tańca na rurze. W ślad za celebrytkami poszły miliony kobiet z całego świata, które na własnej skórze, a raczej mięśniach, chciały sprawdzić czy taniec na rurze to rzeczywiście taki dobry sposób na kształtowanie sylwetki. Jedną ze szkół pole dance, która powstała na fali popularności tych nowoczesnych form fitnessu jest łódzkie Lejdis Studio.
Zaczynaliśmy w 2012 od niewielkiego lokalu z kameralną salą do ćwiczeń, bo nie wiedzieliśmy, jak społeczeństwo przyjmie Pole Dance, czyli potocznie mówiąc taniec na rurze, jako nową metodę fitness. Nasze obawy okazały się jednak bezpodstawne, ponieważ szybko okazało się, że jest bardzo duże zapotrzebowanie na takie nowoczesne formy aktywności fizycznej. Wiele osób chce uczyć się pole dance, czyli wspomnianego już tańca na rurze, burleski – kobiecego tańca pełnego zmysłowości i elegancji, ale też nowych form z pogranicza tańca i fitnessu takich jak Aerial dance (zajęcia na kole cyrkowym) czy TRX (zajęcia na taśmach podwieszonych do sufitu) – wyjaśnia Jarosław Tomczewski, menadżer Lejdis Studio.
Popularność pole dance sprawiła, że po roku Lejdis Studio uruchomiło w Łodzi drugą, dużo większą szkołę tańca. W tym samym czasie w sieci pojawiła się pierwsza placówka franczyzowa, która działa w Zduńskiej Woli. Kolejne franczyzowe Lejdis Studio zostały otwarte w lutym 2014 roku w Olsztynie i Stalowej Woli, a na przełomie marca i kwietnia do sieci dołączą placówki w Pabianicach i w Warszawie. Łodzianie chcą się okopać w stolicy i zapowiadają, że powstanie tu kilka placówek Lejdis Studio.
Koszt zakupu licencji Lejdis Studio Pole Dance to 10 tys. zł. Na dostosowanie lokalu do wymagań sieci trzeba przeznaczyć 15 tys. zł, a całość inwestycji powinna zamknąć się w kwocie 50 tys. zł. Franczyzobiorca musi też co miesiąc wnosić 1 tys. zł opłaty za funkcjonowanie w sieci, a raz na rok pobierana jest opłata marketingowa, która wynosi 3 tys. zł.
Lokal, w którym powstanie Lejdis Studio musi mieć co najmniej 130 m2. Szkoły pole dance należące do sieci Lejdis Studio będą powstawać w miejscowościach liczących więcej niż 10 tys. mieszkańców. Franczyzobiorcy przechodzą cykl szkoleń i warsztatów, które mają im pomóc w prowadzeniu działalności. Specjalistyczne kursy przechodzi również personel, a instruktorzy tańca są szkoleni zgodnie z autorskim programem Lejdis Studio.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


