Firma w trampkach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Zipz Shoes powstała w 2004 roku w Kalifornii i w przeciągu dekady zawitała do ponad 50 krajów na całym świecie, wśród nich również do Polski. Sieć w naszym kraju liczy 4 placówki – jedna własna i trzy partnerskie. Trwają także prace związane z otwarciem kolejnego sklepu.

-Dzięki zastosowanej technologii właściciel trampków może zmieniać ich wygląd kiedy tylko chce. Do jednej podeszwy butów Zipz można dopasować wierzchy w różnym stylu – tłumaczy ideę Zipz Shoes Mariusz Kulis, dystryburor marki Zipz w Polsce

Buty Zipz sprzedawane są w Polsce na wyspach działających w popularnych galeriach handlowych. Stoiska mają od 7 do 12 m2 powierzchni, a na ich zatowarowanie trzeba przeznaczyć od 35 do 50 tys. zł. Partnerzy firmy mogą sprzedawać Zipz Shoes również na stoiskach w sklepach multibrandowych, wówczas koszt inwestycji zależy od wartości zamówionego towaru.

-Pomagamy naszym partnerom w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, a później w zatowarowaniu stoiska. Szkolimy również pracowników i zapewniamy materiały reklamowe – wylicza Mariusz Kulis.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €