Franczyzodawca dostawcą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wyłączność franczyzodawcy na realizowanie dostaw może niektórym kojarzyć z ubezwłasnowolnieniem. Takie stwierdzenie jest jednak sporą przesadą. Przedsiębiorcy debiutujący w biznesie oczekują właśnie takiego „poprowadzenia za rękę”. Właściciel licencji wie, które produkty najlepiej rotują, a który kupowane są sporadycznie. Nikt w końcu nie lubi zamrażać pieniędzy w towarze.

– Wszystkie meble sprzedawane w naszych sklepach franczyzowych pochodzą z magazynów franczyzodawcy – wyjaśnia Dorota Placzyńska, menedżer ds. rozwoju sieci Sklepów Meblowych Abra. – Dzięki centralnie realizowanym zamówieniom, jesteśmy w stanie wynegocjować niskie ceny u producentów. Ponadto partnerzy nie ponoszą ryzyka związanego z małym zainteresowaniem klientów którymś modelem. Jeśli sofa lub biurko się nie sprzedaje, wraca do magazynu Abry. Jeśli natomiast towar szybko znika z salonu meblowego, w przeciągu 24 godzin jesteśmy w stanie dostarczyć meble z któregoś z naszych czterech magazynów zlokalizowanych w różnych częściach kraju. Ten sam asortyment w blisko 90 sklepach pozwala nam także na wydawanie wspólnej gazetki reklamowej dla wszystkich punktów.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €