Nisza czy trend?
Czy owocowe kwiaty zastąpią tradycyjne bukiety? Franczyzodawca FruitLife twierdzi, że tak.
Niedawno pisaliśmy o tym, że koniunktura na rynku kwiaciarskim nie zachęca do inwestycji. Zamiast bukietów wręczamy czekoladki, a jeśli już decydujemy się na kwiaty, to średnia cena bukietu w ciągu kilku lat spadła o połowę. Konkurencją dla kwiaciarni mają być bukiety z owoców, które w Polsce sprzedaje firma FruitLife. Czy jednak w obecnych warunkach rynkowych kwiaty z owoców poradzą sobie na rynku lepiej niż tradycyjne bukiety?
- Działamy na polskim rynku od listopada ubiegłego roku i na razie skupiamy się na promocji marki FruitLife oraz przedstawieniu polskim konsumentom owocowych bukietów. Sprawdzianem działań marketingowych były Walentynki, które potwierdziły, że nasz produkt cieszy się coraz większą popularnością – mówi Sergii Virchis, prezes FruitLife. - Swoją ofertę kierujemy nie tylko do klientów indywidualnych, ale też do firm eventowych i organizatorów wesel. To ciekawa alternatywa dla butelki wina czy czekoladek i mam nadzieję, że szybko zyska szerokie grono sympatyków.
Oprócz Polski owocowe bukiety FruitLife można kupić też na Słowacji oraz na Ukrainie, skąd wywodzi się firma. Za naszą wschodnią granicą działają cztery placówki, z których trzy należą do franczyzobiorców. Firma zamierza rozwijać sieć franczyzową również w Polsce.
- Każdy z naszych punktów ma część produkcyjną, gdzie wycinane są owocowe kwiaty oraz część handlową, w której przyjmujemy zamówienia i wydajemy bukiety – wyjaśnia Sergii Virchis. - Franczyzobiorca FruitLife nie musi mieć wykształcenia florystycznego, bo wycinania kwiatów z owoców można nauczyć się podczas szkoleń, które wymagają dużego zaangażowania. Zapewniamy naszym partnerom również sprzęt do produkcji bukietów. Po stronie franczyzobiorcy leży znalezienie lokalu i dostosowanie go do potrzeb sieci.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Nowe zasady gry w nieruchomościach
Rynek nieruchomości nie wrócił do starych reguł – klienci oczekują dziś nie tylko pośrednika, ale przewodnika przez cały proces zakupu. Rośnie rola...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego n...
Berlin Döner Kebap kończy rok z przytupem
Tylko w grudniu Berlin Döner Kebap otworzył trzy lokale, w trzech nowych miastach i w trzech odmiennych formatach franczyzowych.
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje się coraz...


