Nisza czy trend?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Niedawno pisaliśmy o tym, że koniunktura na rynku kwiaciarskim nie zachęca do inwestycji. Zamiast bukietów wręczamy czekoladki, a jeśli już decydujemy się na kwiaty, to średnia cena bukietu w ciągu kilku lat spadła o połowę. Konkurencją dla kwiaciarni mają być bukiety z owoców, które w Polsce sprzedaje firma FruitLife. Czy jednak w obecnych warunkach rynkowych kwiaty z owoców poradzą sobie na rynku lepiej niż tradycyjne bukiety?

- Działamy na polskim rynku od listopada ubiegłego roku i na razie skupiamy się na promocji marki FruitLife oraz przedstawieniu polskim konsumentom owocowych bukietów. Sprawdzianem działań marketingowych były Walentynki, które potwierdziły, że nasz produkt cieszy się coraz większą popularnością – mówi Sergii Virchis, prezes FruitLife. - Swoją ofertę kierujemy nie tylko do klientów indywidualnych, ale też do firm eventowych i organizatorów wesel. To ciekawa alternatywa dla butelki wina czy czekoladek i mam nadzieję, że szybko zyska szerokie grono sympatyków.

Oprócz Polski owocowe bukiety FruitLife można kupić też na Słowacji oraz na Ukrainie, skąd wywodzi się firma. Za naszą wschodnią granicą działają cztery placówki, z których trzy należą do franczyzobiorców. Firma zamierza rozwijać sieć franczyzową również w Polsce.

- Każdy z naszych punktów ma część produkcyjną, gdzie wycinane są owocowe kwiaty oraz część handlową, w której przyjmujemy zamówienia i wydajemy bukiety – wyjaśnia Sergii Virchis. - Franczyzobiorca FruitLife nie musi mieć wykształcenia florystycznego, bo wycinania kwiatów z owoców można nauczyć się podczas szkoleń, które wymagają dużego zaangażowania. Zapewniamy naszym partnerom również sprzęt do produkcji bukietów. Po stronie franczyzobiorcy leży znalezienie lokalu i dostosowanie go do potrzeb sieci.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €