Franczyza potrzebuje powierzchni
Targi Retail DI, na których wystawiać się będą deweloperzy, zostaną wzbogacone o Centrum Franczyzy.
Organizatorem targów Retail Destination Initiative (Retail DI) jest Polska Rada Centrów Handlowych. W dniach 28-29 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie spotkają się inwestorzy, deweloperzy oraz przedstawiciele sieci handlowych. Udział w targach zapowiedzieli także samorządowcy z największych polskich miast (m.in. z Łodzi, Gdyni, Gdańska, Lublina, Wrocławia, Rzeszowa), którzy będą je promować jako przyjazne dla inwestorów. Patronem medialnym imprezy jest portal Franchising.pl.
Targi mają charakter międzynarodowy, a wśród wystawców znajdą się firmy z Włoch, Francji, Ukrainy, Rosji i Turcji. Na terenie Stadionu Narodowego powstanie także strefa poświęcona biznesowi na licencji – Centrum Franczyzy.
- Sieci handlowe rozwijają się w oparciu o różnorodne modele współpracy. Naszym zadaniem na Targach Retail DI jest stworzenie nie tylko możliwości wymiany informacji, ale także platformy wparcia międzynarodowych sieci handlowych, dotychczas nieobecnych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, rozważających ekspansję na zasadach franczyzy – mówi Anna Szmeja-Kroplewska, dyrektor generalna Polskiej Rady Centrów Handlowych.
W strefie dedykowanej franczyzie pojawią się eksperci Polskiej Organizacji Franczyzodawców, którzy pomagają polskim i zagranicznym firmom w ekspansji na rynki naszego regionu.
- Na polskim rynku brakuje nowych sieci handlowych. Targi ReDi są inicjatywą, która zgromadzi potencjalnych najemców rozważających ekspansję w Polsce. To duża szansa dla naszego rynku na rozwój, a dla poszczególnych obiektów handlowych na wzmocnienie swojej oferty handlowej - dyrektor zarządzająca Centrum Handlowego Forum w Gliwicach, jednego z wystawców.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży nieruchomości
Aspect Nieruchomości
Biura nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Grupa WGN
Biura nieruchomości
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Północ Nieruchomości
Biura nieruchomości
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


